Polecamy


Aktualności

Redan: ekspansja na Wschód

Dodano:
30.06.2011
czytaj więcej
Grupa Kapitałowa Redan, właściciel marek odzieżowych Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci dyskontowej Textilmarket, planuje rozwój na rynku rosyjskim. Do końca 2014 r. ma uruchomić w Rosji ok. 80 sklepów Top Secret i Top Secret&Friends. ...

Polacy czekają na nowe marki

Dodano:
07.06.2011
czytaj więcej
Polska jest gotowa na przyjęcie nowych marek odzieży i obuwia – taki wniosek wynika najnowszego raportu Jones Lang LaSalle, stworzonym we współpracy z firmą Gfk Polonia....

Corin w poszukiwaniu idealnego stanika

Dodano:
03.06.2011
czytaj więcej
31 maja firma Corin zaprezentowała wyniki projektu badawczego poświęconego stworzeniu wygodnego i bezpiecznego dla zdrowia biustonosza. ...

Henri Lloyd nagrodzony

Dodano:
17.05.2011
czytaj więcej
Producent odzieży żeglarskiej i casualowej Henri Lloyd zdobył statuetkę Polish Exclusive. ...

Złote Nitki przyznane!

Dodano:
07.05.2011
czytaj więcej
Tegoroczny prestiżowy konkurs dla młodych projektantów "Złota Nitka" wygrały absolwentki Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru – Monika Jaworska i Agnieszka Kowalska. ...

Biznes wybrał Kongres Mody

Dodano:
29.10.2010
czytaj więcej
Ponad sto osób przyciągnęła druga edycja Kongresu Mody zorganizowanego 14 października w Łodzi przez firmę Promedia. ...

Internet w modzie - IV Konkurs Fashion Website Awards rozstrzygnięty!

Dodano:
15.03.2010
czytaj więcej
Wyniki czwartej edycji Konkursu Fashion Website Awards, na najlepszą stronę internetową w branży mody, zostały ogłoszone 2 marca 2010 podczas branżowego spotkania Fashion Retail Forum, którego organizatorem było wydawnictwo Promedia....

Jak skutecznie działać w branży mody

Dodano:
04.03.2010
czytaj więcej
Najnowsze badania konsumenckie, trendy na rynku centrów handlowych i sposoby na zwiększenie sprzedaży w sklepach – to główne tematy Fashion Retail Forum 2010, z którymi mogli się zapoznać uczestnicy imprezy....

Jak przetrwać i odnieść sukces w branży mody

Dodano:
30.05.2009
czytaj więcej
W jakim kierunku ewoluują oczekiwania konsumentów, jak powinien reagować na nie handel, a także producenci i importerzy produktów z branży mody, jak dopasować strategię biznesową do zmieniających się realiów? Odpowiedzi na te i inne pytania uzyskali...
[1]      «      16   |   17   |   18   |   19   |   20
PROMEDIA Jerzy Osika, Biuro Kamienica, ul. Marszałkowska 58 lok. 15, 00-545 Warszawa   |   tel. +48 22 243 45 33   |   e-mail: biuro@promedia.biz.pl