Polecamy


Aktualności

Promedia członkiem Polskiej Izby Przemysłu Targowego

Dodano:
17.01.2017
czytaj więcej
Firma Promedia Jerzy Osika dołączyła w styczniu do grona członków Polskiej Izby Przemysłu Targowego – organizacji, która od lat zrzesza najważniejsze firmy związane z branżą targową w Polsce....

Pierwsze targi Home & Food: wszystko wokół smaku

Dodano:
09.01.2017
czytaj więcej
8 marca 2017 r. w Warszawie odbędą się targi Home & Food o innowacyjnej formule. Na targach zaprezentują się firmy oferujące asortyment produktów „wokół kuchni i stołu”, czyli artykuły do przygotowywania i serwowania potraw oraz artykuły spożywcze. ...

8. Fashion Business Congress: e-commerce w modzie

Dodano:
25.11.2016
czytaj więcej
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym, poprawić komunikację z klientem oraz przygotować e-sklep do wzmożonej przedświątecznej sprzedaży? Odpowiedzi na te i inne pytania mogliśmy poznać w trakcie ósmej edycji Fashion Business Congress....

Expo Marketing 12 października w Warszawie

Dodano:
02.08.2016
czytaj więcej
Chcesz zyskać na targach więcej klientów? Skorzystaj z udziału w szkoleniu Expo Marketing. ...

Retail Marketing Forum: czas na współpracę

Dodano:
25.04.2016
czytaj więcej
21 kwietnia 2016 r. w Warszawie odbyło się 9. Retail Marketing Forum. Wydarzenie było poświęcone zwiększaniu efektywności marketingowej i sprzedażowej w sklepach oraz centrach handlowych. ...

Znamy laureatów Retail Marketing Awards!

Dodano:
22.04.2016
czytaj więcej
Sono Idoni w Starym Browarze, Intersport w Arkadii oraz Recman w M1 Marki zdobyły nagrody w konkursie na najlepszy sklep w Polsce RMA. Wyróżniono także warszawski sklep Przelotka....

Konkurs na najlepsze sklepy – zgłoszenia do końca marca

Dodano:
21.03.2016
czytaj więcej
Jeszcze tylko do 31 marca można nadsyłać zgłoszenia do 9. edycji konkursu na najlepsze sklepy w Polsce – Retail Marketing Awards. Mogą w nim brać udział salony ze wszystkich branż....

Zwiększ sprzedaż i zmniejsz koszty dzięki e-commerce B2B

Dodano:
17.03.2016
czytaj więcej
Jak można wykorzystać systemy internetowe w handlu hurtowym i komunikacji z kontrahentami, w jaki sposób zoptymalizować procesy współpracy oraz w jakim kierunku rozwijają się trendy w e-commerce B2B – tego będzie się można dowiedzieć już 19 maja 2016....

Dodatkowy termin szkolenia Fashion Trends

Dodano:
03.03.2016
czytaj więcej
W związku z dużym zainteresowaniem szkoleniem Fashion Trends na temat trendów w modzie damskiej, organizujemy jego dodatkowy termin. Tym razem wydarzenie odbędzie się w Łodzi - zapraszamy już 15 marca!...

Fashion Trends: Tendencje w modzie 2017

Dodano:
16.02.2016
czytaj więcej
11 lutego 2016 r. odbyło się szkolenie Fashion Trends z tendencji w bieliźnie i strojach kąpielowych. Dwa tygodnie wcześniej, 27 i 28 stycznia, uczestnicy warsztatów poznali już trendy w odzieży damskiej i męskiej. ...

Together marketing na Retail Marketing Forum

Dodano:
16.02.2016
czytaj więcej
21 kwietnia 2016 r. w Warszawie odbędzie się 9. Retail Marketing Forum. Spotkanie, organizowane przez firmę Promedia, będzie przebiegało w tym roku pod hasłem „together marketing”....

Pracuj z nami!

Dodano:
07.12.2015
czytaj więcej
Poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży / Doradca Klienta...

Pop-up Forum: przyszłość retailu

Dodano:
26.11.2015
czytaj więcej
Sklepy pop-up stają się coraz bardziej popularne na Zachodzie. Moda na te tymczasowe formaty sprzedażowe rozwija się także w Polsce. O tym, jak wygląda to zjawisko i jak można je wykorzystać, można było dowiedzieć się 24 listopada 2015 na Pop-up Forum....

Szkolenia na RemaDays

Dodano:
23.11.2015
czytaj więcej
Zapraszamy na szkolenia marketingowe, które odbędą się w dniach 16-18 lutego 2016 podczas targów RemaDays. Będzie można się dowiedzieć, jak wykreować markę, jak tworzyć personal branding oraz na czym polega skuteczny marketing w sieciach handlowych....

Pop-up Forum już 24 listopada

Dodano:
09.11.2015
czytaj więcej
Sklepy pop-up, inaczej zwane tymczasowymi, to najgorętszy trend w handlu detalicznym. 24 listopada poznamy tajemnice tymczasowych butików i dowiemy się, jak można wykorzystać pop-upy, by zdobyć nowych klientów. ...
[1]      «      2   |   3   |   4   |   5   |   6      »      [9]
PROMEDIA Jerzy Osika, Biuro Kamienica, ul. Marszałkowska 58 lok. 15, 00-345 Warszawa   |   tel. +48 22 243 45 33   |   e-mail: biuro@promedia.biz.pl