Polecamy


Aktualności branżowe

31 salon Próchnika

Dodano:
15.05.2013
czytaj więcej
Do grona najemców warszawskiego Centrum Handlowego Atrium Targówek dołączył salon odzieżowy marki Próchnik. Nowy salon będzie trzecim salonem marki Próchnik w Warszawie, a 31 w Polsce. ...

Centrum Józefosław w portfolio Jones Lang LaSalle

Dodano:
15.05.2013
czytaj więcej
Jones Lang LaSalle został wybrany zarządcą Centrum Handlowego Józefosław, projektu z portfolio elbfonds Development. ...

Konferencja PRCH Retail Horizons

Dodano:
14.05.2013
czytaj więcej
Już za 4 tygodnie odbędzie się Konferencja PRCH Retail Horizons, w trakcie której poruszymy najważniejsze tematy mające wpływ na wyniki osiągane przez sieci i centra handlowe w Polsce. ...

Zatrudnij konsumenta!

Dodano:
10.05.2013
czytaj więcej
Recenzja książki „Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marki”, Praca zbiorowa pod redakcją Jana Kasprzyckiego-Rosikonia i Jacka Piątkowskiego, OnePress. ...

Kalisz o kobietach w G+J

Dodano:
06.05.2013
czytaj więcej
8 maja br. nakładem Wydawnictwa G+J ukaże się książka Ryszarda Kalisza „Ryszard i kobiety”....

Pierwszy salon outletowy Digla

Dodano:
30.04.2013
czytaj więcej
13 marca 2013 r. w Factory Warszawa Annopol ruszył pierwszy outletowy salon marki Digel. ...

PRCH Marketing Club

Dodano:
29.04.2013
czytaj więcej
25 kwietnia odbyło się drugie w tym roku PRCH Marketing Club. Tematem przewodnim spotkania była analiza rynku centrów handlowych pod kątem trendów sprzedaży a także trendów konsumenckich i potencjału nowych rynków dla sieci i centrów handlowych....

Retail Marketing Forum rośnie w siłę

Dodano:
24.04.2013
czytaj więcej
Szósta edycja Retail Marketing Forum pokazała, że impreza ma coraz silniejszą pozycję na rynku wydarzeń dla sieci handlowych i stanowi ważną platformę komunikacyjną między retailem a dostawcami nowoczesnych narzędzi wspomagających marketing i sprzedaż. ...

Innowacyjny produkt = nowoczesny marketing

Dodano:
23.04.2013
czytaj więcej
Recenzja książki „Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta”. Geoffrey A. Moore, Wydawnictwo OnePress. ...

Książka napędza handel w sieci

Dodano:
23.04.2013
czytaj więcej
Książki, obok płyt i filmów, królują wśród produktów kupowanych w polskiej sieci, a e-sklepy, które je oferują należą do najlepiej rozpoznawanych przez internautów – wynika z raportu przygotowanego przez Gemius oraz e-Commerce Polska. ...

Nowości Green Pharmacy

Dodano:
22.04.2013
czytaj więcej
Firma Elfa Pharm Polska wprowadziła trzy nowe produkty marki kosmetycznej Green Pharmacy. ...

Atrium Poland wzmacnia dział leasingu

Dodano:
11.04.2013
czytaj więcej
Do zespołu komercjalizującego centra handlowe z portfolio Atrium w Polsce dołączył Mariusz Majkowski. Nowy senior leasing manager będzie odpowiedzialny za komercjalizację i rekomercjalizację powierzchni handlowych. ...

Navireo w świecie mody i designu

Dodano:
09.04.2013
czytaj więcej
Dom mody Eva Minge Design wdrożył system ERP Navireo firmy InsERT. Program wspiera zarządzanie siecią sprzedaży, planowanie i nadzór produkcji, a także księgowość. ...

KARI w Atrium Plejada

Dodano:
09.04.2013
czytaj więcej
W kwietniu do grona najemców Atrium Plejada w Bytomiu dołączy salon KARI. Na powierzchni ponad 180 mkw. znajdzie się szeroka oferta obuwia i modnych dodatków. ...

Prostota kluczem do sukcesu

Dodano:
09.04.2013
czytaj więcej
„Obłędnie proste. Obsesja, która napędza sukces Apple’a” to poradnik biznesowy autorstwa Kena Segalla, przedstawiający fenomen najcenniejszej obecnie firmy na świecie. Książka ukaże 17 kwietnia nakładem Wydawnictwa G+J Książki. ...
[1]      «      7   |   8   |   9   |   10   |   11      »      [12]
PROMEDIA Jerzy Osika, Biuro Kamienica, ul. Marszałkowska 58 lok. 15, 00-545 Warszawa   |   tel. +48 22 243 45 33   |   e-mail: biuro@promedia.biz.pl