Polecamy


Aktualności

Alexa Chung twarzą marki Longchamp

Data:28.11.2013

Modelka i międzynarodowa ikona stylu, dołączyła do grona twarzy legendarnej marki Longchamp. Alexa Chung to kolejna  sława, po Kate Moss i Coco Rocha, która promować będzie zarówno torebki jak i odzież marki Longchamp na sezon wiosna 2014. Wiosenna kampania jest o tyle ważna, iż zbiega się z 20-leciem kultowej torebki marki Longchamp, jaką jest składany Pliage. 

Alexa Chung znana jest ze swojej wrażliwości do mody i godzenia modelingu z karierą dziennikarki, prezenterki telewizyjnej, a także DJ’ki. Nie dawno opublikowała również swoją pierwszą książkę.
Dlaczego Longchamp postawił na Chung? Odpowiedź jest prosta. Francuska marka utożsamia się z optymistycznym luksusem, co oznacza, że ma być on częścią codziennego, aktywnego życia, dynamicznej i kosmopolitycznej kobiety – kobiety, która kocha modę, ale nie jest jej ofiarą. Alexa Chung całkowicie odpowiada tej wizji.

Zdjęcia do kampanii reklamowej odbyły się w legendarnym kurorcie Saint Tropez. Na pierwszym planie są nie tylko torebki, ale również odzież  i buty Longchamp, które dodają subtelnego uroku i świeżości zdjęciom tej całościowej kolekcji francuskiej marki.

Inną gwiazdą kampanii jest torebka Le Pliage Cuir, która pojawia się we wszystkich wyróżniających się odcieniach sezonu – tj. w kolorze cytrynowym, pomarańczowym, cynobrowym i platynowym. Tym samym, Longchamp przygotowuje się do świętowania 20 rocznicy powstania swojej słynnej i rozpoznawalnej na całym świecie składanej torby.
 

PROMEDIA Jerzy Osika, Biuro Kamienica, ul. Marszałkowska 58 lok. 15, 00-545 Warszawa   |   tel. +48 22 243 45 33   |   e-mail: biuro@promedia.biz.pl