Polecamy


Aktualności

Digel: Trendy w kolorach na wiosnę-lato 2014

Data:20.02.2014

Digel wprowadza do sklepów ubrania na sezon wiosna-lato 2014.  Kolekcja opiera się na trendach kolorystycznych, czerpiących inspiracje ze stylu nadmorskich kurortów, marin żeglarskich oraz atmosfery kubańskich kawiarni. 

W nowej kolekcji marki Digel na wiosnę-lato 2014, oprócz garniturów i marynarek, znajdziemy szeroki wybór ubrań casualowych, które łączą ze sobą modny design i wygodę,  dzięki czemu mogą być noszone na co dzień, także po pracy. Projektanci zadbali o to, by mężczyzna bazując na ofercie firmy mógł łatwo skomponować total look zgodny z najnowszymi trendami. Służy temu wprowadzenie dwóch grup kolorystycznych KEY WEST i CUBA CAFÉ .

KEY WEST
Paleta KEY WEST została zainspirowana intensywna grą barw zaczerpniętą z żeglarskiego świata. Ubrania w czystych kolorach, zestawione tak, by tworzyły geometryczne kontrasty, uzupełniono detalami kojarzącymi się z nadmorskim stylem, np. apaszkami czy granatowo- biało-czerwonymi paskami.
Paleta opiera się tu na gamie jasnych kolorów. Kluczową rolę odgrywa intensywność barw i gra kontrastów. Podstawę tworzą morskie kolory wprowadzone jako spójny ciąg mocnych, jaskrawoniebieskich tonów, takich jak jasnoniebieski, Pacific Blue, morski i granatowy. Połączone je ze złamaną bielą i jasnoczerwonym. W przypadku niektórych elementów kolekcji rolę akcentu kolorystycznego pełni kolor żółty. 


CUBA CAFÉ
W kolekcji wiosna-lato 2014 marki Digel znajdziemy też spokojniejszą kolorystykę, wypalone słońcem odcienie inspirowane atmosferą kubańskich kawiarni. W palecie  CUBA CAFÉ  istotną rolę odgrywają naturalne odcienie i ciemne barwy lata.  Ciemne, połyskliwe kolory, takie jak lśniąca i paprykowa czerwień mieszają się tu z naturalnymi odcieniami brązu i zieleni, takimi jak kawa po turecku, miedziany brąz, kolory piasku i cementu, aż po oliwkowe i tropikalne zielenie. Do tworzenia akcentów używane są atramentowe błękity i indygo. Wszystko tu kręci się wokół gry jedwabistych, ciemnych odcieni oraz idei miejskiej dżungli.
 

PROMEDIA Jerzy Osika, Biuro Kamienica, ul. Marszałkowska 58 lok. 15, 00-545 Warszawa   |   tel. +48 22 243 45 33   |   e-mail: biuro@promedia.biz.pl