Polecamy


Aktualności

MasterCard PayPass w sieciach Cubus i Benetton

Data:15.09.2011

Od września klienci sklepów Benetton i Cubus, należących do grupy Varner, mogą płacić za pomocą kart zbliżeniowych w technologii MasterCard PayPass oraz Maestro PayPass.

W sklepach marek Cubus i Benetton zostały wprowadzone terminale dostosowane do technologii MasterCard PayPass. Transakcje do 50 zł nie muszą być potwierdzane kodem PIN. Jeżeli płatność przekracza tę kwotę, transakcja dalej odbywa sie w sposób zbliżeniowy i dodatkowo jest potwierdzana PIN-em. Technologia PayPass to nie tylko karty, ale również zegarki, breloczki czy naklejki.
 - Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy z grupą Varner. Klienci sklepów oferujących najnowsze modowe trendy cenią sobie szybkość i komfort dokonywania zakupów, a w tych dziedzinach płatność w systemie zbliżeniowym MasterCard PayPass nie ma sobie równych - mówi Sebastian Krzyk, szef departamentu sieci akceptacji Oddziału MasterCard Europe w Polsce.

- Uruchomienie nowych punktów akceptacji kart zbliżeniowych w sieci sklepów Cubus i Benetton jest wynikiem konsekwentnie prowadzonej strategii eService. Cieszy nas fakt, że możemy zaoferować klientom sklepów Benetton i Cubus najwyższą jakość, jaką gwarantuje technologia zbliżeniowa. – wyjaśnia Arkadiusz Bochniak, Dyrektor Departamentu Biznesu eService. - Wysokie tempo rozwoju sieci akceptantów kart z technologią zbliżeniową daje nam pewność, że to dopiero początek i że w związku ze zwiększonym wydawnictwem kart, technologia ta będzie się rozwijać w najbliższym czasie jeszcze bardziej dynamicznie – dodaje Arkadiusz Bochniak.

Zakupy z użyciem technologii PayPass akceptowane są już w dziesiątkach tysięcy punktów, takich jak: McDonalds, Żabka i Fresh Market, saloniki prasowe Kolporter, coffeeheaven, EMPIK, Matras Księgarnie, Sferis, Shell, Era, Smyk, Douglas, Cinema City i Multikino, Venezia, Kakadu, Rossmann, Grupa Ultimate Fashion zarzadzająca takimi markami jak: Aldo, Bodique, Boss, Dune, Esprit, Mango, Mexx, Palmers, New Look, The Peacock, River Island, Wallis, Bomi, Euro Apteka, AlmiDecor i Flo, IKEA, Salad Story, Carry, Grupa LPP zarządzająca markami: Reserved, Cropp Town, House, Mohito, Grupa NG2 zarządzająca markami: CCC, Boti, Quazi, Krakowski Kredens, Grupa Inditex zarządzająca markami: Zara, Zara Home, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti i Oysho, biletomaty w Warszawie i Wrocławiu, maszyny vendingowe oraz wiele tysięcy małych punktów usługowo handlowych. Dodatkowo PayPass umożliwia dokonywanie transakcji zbliżeniowych na wielu imprezach i festiwalach, a także stadionach Ekstraklasy.
 

PROMEDIA Jerzy Osika, Biuro Kamienica, ul. Marszałkowska 58 lok. 15, 00-545 Warszawa   |   tel. +48 784 650 041  |   e-mail: biuro@promedia.biz.pl