Polecamy


Aktualności

E-commerce innovations: Rekordowa frekwencja

Related links:
Data:16.05.2014

 

15 maja w Business Centre Club w Warszawie odbyła się druga edycja konferencji poświęconej sprzedaży internetowej w branży mody „e-commerce innovations”. 

Około 160 gości przyciągnęła impreza konferencyjno-wystawiennicza „e-commerce innovations”, poświęcona internetowej sprzedaży i marketingowi w branży mody. Wśród firm, które uczestniczyły w wydarzeniu nie zabrakło ważnych graczy rynkowych, takich jak Grupa Redan, Solar, Monnari, Molton, Olsen, Próchnik, Kazar, Smyk, Answear.com, Deni Cler, Wittchen czy Yes. Tematyka tegorocznej edycji była skoncentrowana na sposobach zwiększenia sprzedaży przez internet.

Część wykładową otworzyła prelekcja „E-Commerce na celowniku: od wirtualnego zamówienia do fizycznej dostawy”, którą poprowadziła Magdalena  Choquet, managing director SDI Group Poland. Następnie Mirka Achinger, prezes ODL, opowiedziała jak zadbać o skuteczność promocji w e-handlu, dzięki analizie danych, a Michał Zgajewski, dyrektor działu sprzedaży Atende przybliżył korzyści, jakie można uzyskać używając cloud computingu,  czyli przetwarzania w chmurze. Jedną z ważnych kwestii, którymi żyje branża e-commerce jest nowa ustawa dotycząca handlu w sieci. O tym, jak się do niej przygotować, radziła Anna Rak, country manager Trusted Shops. Z kolei Mateusz Gadecki, członek zarządu Grow oraz Adam Tomczak, prezes zarządu X-Press Couriers opowiadali o możliwościach dostaw zakupów same day, czyli tego samego dnia. Jedną z najważniejszych rzeczy w e-commerce są elektroniczne systemy płatności. Na ten temat wypowiadał się Jacek Kinecki, sales manager, Przelewy 24.  Następnie Mateusz Kowalczyk, specjalista ds. PR i marketingu w firmie I –Sklep podczas wykładu „Internetowa e-wolucja w sprzedaży” zaprezentował zmiany, jakie następują na rynku sklepów internetowych. Trendom w e-commerce poświęcona była również prelekcja Cezarego Kożonia, business development managera Fast White Cat.

Po przerwie lunchowej uczestnicy mogli wysłuchać wystąpienia pt. „Milion klientów jednocześnie = milion różnych wersji sklepu. Jak automatycznie zbudować personalizowaną ofertę i wykorzystać ją do zwiększenie sprzedaży on-line?”, Pawła Wyborskiego, prezesa zarządu QuarticOn Quartic oraz Justyny Spytek, managing directora Trade Tracker. Z kolei Katarzyna Garbaciak,  lider działu wsparcia biznesu iStore.pl, przekonywała, że mobilna strona sklepu to już nie chwilowa moda, a konieczność, szczególnie w branży fashion. Natomiast Piotr Stencel, współwłaściciel firmy ORBA zaprezentował multikanałową sprzedaż na przykładzie platformy Magento.

Konferencji towarzyszył panel dyskusyjny ekspertów pt. „Trendy e-commerce w branży mody”. Wiedzę na temat sprzedaży internetowej oraz marketingu w sieci można było również poszerzyć odwiedzając stoiska partnerów konferencji.

Patroni Honorowi: Polska Rada Centrów Handlowych, Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody LEWIATAN, Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego PIOT, E-Commerce Polska Izba Gospodarki Elektronicznej, Apparel.info.pl.

Partner Główny: i-sklep. Partnerzy Strategiczni: ODL, Przelewy 24, Trusted Shops, Fast White Cat, TradeTracker.com, Quarticon.com, Xpress Couriers, Grow, LDP. Partnerzy Biznesowi: Platforma i-Store.pl, Orba, Atende. Parnterzy: mode360, DCN Direct, No Limit Logistyka, Fact-Finder, Azymut, Ptak. Partner Merytoryczny: SDI Group. Dystrybucja materiałów: SMSAPI, HKTDC.
Patroni medialni: Fashionbusiness.pl, Moda Męska, Viamoda Industrial, LaMode.info, Modeus, Marketer+, Ad Monkey, Image, Modna Bielizna.
Sponsorzy upominków: Barilla, Wasa, Teekanne, Gabriella, By Dziubeka, OnePress, Pilomax, Lambre, Bulaggi, Julia, Esotiq.

 

 

 

 

 

PROMEDIA Jerzy Osika, Biuro Kamienica, ul. Marszałkowska 58 lok. 15, 00-545 Warszawa   |   tel. +48 784 650 041  |   e-mail: biuro@promedia.biz.pl