Polecamy


Aktualności

Expo Marketing 12 października w Warszawie

Data:02.08.2016



Chcesz zyskać na targach więcej klientów? Skorzystaj z udziału w szkoleniu Expo Marketing. Podczas warsztatów będzie można się dowiedzieć,  jak wykorzystać tajniki marketingu wystawienniczego i sprzedaży, by zyskać klientów. Szkolenie skierowane jest do firm, które wystawiają się lub planują wziąć udział w targach.


Na udziale w szkoleniu skorzystają przede wszystkim:

  • właściciele i prezesi firm biorących udział w targach w roli wystawców, menedżerowie i specjaliści ds. marketingu,
  • szefowie sprzedaży i osoby obsługujące klientów na stoisku targowym,
  • menedżerowie eksportu i sprzedawcy obsługujący klientów zagranicznych.


Dzięki szkoleniu:

  • precyzyjniej określisz cele sprzedażowe i marketingowe, by łatwiej je zrealizować na i po targach,
  • zdobędziesz wiedzę pomocną w wyborze najlepszej dla Ciebie imprezy wystawienniczej,
  • zyskasz spójność marki z jej prezentacją na targach,
  • zwiększysz liczbę klientów odwiedzających Twoje stoisko,
  • stosując narzędzia visual merchandisingu i marketingu sensorycznego stworzysz klimat stoiska sprzyjający sprzedaży,
  • podniesiesz jakość obsługi klientów, także zagranicznych, by chętniej kupowali u Ciebie,
  • dzięki tajnikom neuromarketingu, stworzysz skuteczne materiały informacyjne dla klientów,
  • lepiej wykorzystasz targi w celach public relations,
  • efektywniej wykorzystasz okres po targach, by zyskać i utrzymać lojalnych klientów.


W przerwach między wykładami:

  • skorzystasz z bezpłatnych porad ekspertów na stoiskach informacyjnych Partnerów wydarzenia,
  • nawiążesz ciekawe kontakty biznesowe z innymi uczestnikami szkolenia.


O wykładowcy:


JERZY OSIKA

Ekspert ds. sprzedaży i marketingu. Miłośnik targów i marketingu wystawienniczego. Targowy obieżyświat, regularnie odwiedzający kilkadziesiąt wydarzeń wystawienniczych w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Jest wykładowcą na międzynarodowych targach i konferencjach poza Polską (m.in. w Las Vegas, Toronto, Hongkongu, Bombaju, Frankfurcie nad Menem, Lipsku, Walencji, Porto, Kijowie), jak i w kraju (m.in. dla uczestników targów, zagranicznych misji handlowych, branżowych konferencji, forów i kongresów). Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży, marketingu, visual merchandisingu, trendów konsumenckich i rynków zagranicznych. W ramach rządowego Branżowego Programu Promocji szkoli m.in. eksporterów z branży mody i mebli. Jest członkiem jury konkursów w Polsce (m.in. Retail Marketing Awards, Diament Meblarstwa, PRCH Retail Awards) i za granicą (m.in. Global Innovation Awards w Chicago). Jest przedstawicielem Polski w Radzie Ekspertów światowego konkursu Euroshop Retail Design Award. Właściciel i prezes firmy Promedia, wydawca i redaktor naczelny mediów branżowych (4 czasopism i 1 portalu) informujących regularnie o targach. Doradza przedsiębiorcom w zakresie zarządzania, sprzedaży, marketingu i trendów.

Koszt udziału w szkoleniu wynosi 690 zł netto. Pobierz i wypełnij „Formularz zgłoszeniowy”

Regulamin wydarzenia do pobrania.

W związku z ograniczoną liczbą miejsc zastrzegamy sobie prawo potwierdzenia przyjęcia uczestnictwa.

Serdecznie zapraszamy!
12.10.2016
Warszawa
Business Centre Club, Plac Żelaznej Bramy 10


Partner Główny

Partnerzy Honorowi

   

Patroni Medialni 
 



 

PROMEDIA Jerzy Osika, Biuro Kamienica, ul. Marszałkowska 58 lok. 15, 00-545 Warszawa   |   tel. +48 22 243 45 33   |   e-mail: biuro@promedia.biz.pl