Polecamy


Aktualności

Interior Trends: Trendy w wyposażeniu wnętrz na wiosnę - lato 2016

Related links:
Data:13.04.2015

8 kwietnia 2015 w Warszawie odbyło się szkolenie z tendencji w designie artykułów dekoracyjnych, mebli i aranżacji wnętrz. Przeprowadził je przedstawiciel nowojorskiej agencji trendów Fashion Snoops.
 

W imprezie wzięło udział 30 osób z dużych sieci handlowych, producenci i kupcy. Szkolenie Interior Trends obejmowało najbardziej przydatne zagadnienia dotyczące trendów na sezon wiosna-lato 2016. Uczestnicy wydarzenia dowiedzieli się, jakie będą najpopularniejsze materiały, grupy kolorystyczne, wzory, jak i możliwości atrakcyjnego i nowatorskiego opracowania produktów na sezonowe okazje, takie jak Wielkanoc czy Dzień Matki. Kluczowym zagadnieniem były inspiracje przyszłego sezonu, zarówno te bardziej niezależne, jak i te komercyjne powstałe w oparciu o trendy z wiodących targów i festiwali designu z całego świata.
Oprócz wykładów główne zagadnienia wzbogacone zostały ćwiczeniami utrwalającymi zdobytą podczas szkolenia wiedzę. Podczas zajęć praktycznych uczestnicy wykazali się niezwykłą kreatywnością i umiejętnością pracy zespołowej. Wiele osób już teraz zapowiedziało, że powtórzy swoją obecność na kolejnej edycji szkolenia, które odbędzie się w Warszawie 29 września 2015.

 

O wykładowcy:
Jerzy Osika jest właścicielem i prezesem firmy Promedia, wydawcą i redaktorem naczelnym 4 czasopism branżowych, w tym 2 tytułów z branży wyposażenia wnętrz (krajowego „Ambiente” i międzynarodowego „Ambiente International”). Jest wykładowcą na międzynarodowych targach i konferencjach poza Polską (m.in. w Las Vegas, Toronto, Hongkongu, Bombaju, Frankfurcie nad Menem, Lipsku, Walencji, Porto, Kijowie) jak i w kraju (dla uczestników zagranicznych misji handlowych, konferencji, forów  i kongresów, międzynarodowych targów branżowych, w tym wyposażenia wnętrz, mody, marketingu). Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży, marketingu, visual merchandisingu, trendów oraz rynków zagranicznych.  W ramach rządowego Branżowego Programu Promocji szkoli m.in. producentów mebli. Jest członkiem jury konkursów w Polsce (m.in. Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich, Retail Marketing Awards, Diament Meblarstwa) i za granicą (m.in. Global Innovation Award w Chicago). Doradza przedsiębiorcom w zakresie zarządzania, sprzedaży, marketingu i trendów.

Firma Promedia od 17 lat dostarcza fachowej wiedzy przedsiębiorcom z branży wyposażenia wnętrz i mody. Wydaje czasopisma branżowe i firmowe, prowadzi działania consultingowe, obsługuje firmy jako agencja reklamowa i public relations, realizuje akcje promocyjne dla handlu, tworzy standardy obsługi klienta dla sieci detalicznych, szkoli pracowników firm , m.in. w zakresie sprzedaży, marketingu, trendów we wzornictwie, visual merchandisingu, kreuje aktywności firm w internecie. Promedia organizuje kongresy i konferencje (m.in. Kongres Wyposażenia Wnętrz, Interior Design Forum, Interior Trends, E-commerce innovations, Retail Marketing Forum), a także konkursy dla najlepszych sklepów z branży wyposażenia wnętrz (Global Innovation Award) i mody (Retail Marketing Awards). Jest też organizatorem konkursów dla najlepszych stron i sklepów internetowych (Fashion Website Awards). Promedia jest przedstawicielem w Polsce światowej agencji trendów Fashion Snoops z Nowego Jorku, jak też globalnego lidera w zarządzaniu kolorem, firmy Pantone i wiodącego dostawcy trendooków i magazynów o trendach, firmy Mode Information.

Więcej  informacji na temat szkolenia: Adrian Sikora, tel: (0-22) 559 39 78, fax (0-22) 559 39 62
a.sikora@promedia.biz.pl

Sponsorzy upominków: Oceanic, Ad Butter, Crystal Julia

 

 




 

PROMEDIA Jerzy Osika, Biuro Kamienica, ul. Marszałkowska 58 lok. 15, 00-545 Warszawa   |   tel. +48 22 243 45 33   |   e-mail: biuro@promedia.biz.pl