Polecamy


Aktualności

Together marketing na Retail Marketing Forum

Data:16.02.2016

21 kwietnia 2016 r. w Warszawie odbędzie się 9. Retail Marketing Forum. Spotkanie, organizowane przez firmę Promedia, będzie przebiegało w tym roku pod hasłem „together marketing”.  Ma ono zachęcać do zwiększania efektywności marketingowej i sprzedażowej w retailu poprzez łączenie sił, integrację działań i poszukiwanie płaszczyzn współpracy.

Forum już na stałe wpisało się w kalendarz profesjonalnych konferencji, jako ważne wydarzenie zarówno dla przedstawicieli sieci detalicznych, jak i centrów handlowych – właścicieli, kadry zarządzającej oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing.

Tematem przewodnim kwietniowego wydarzenia będzie „together marketing”. Stworzone przez organizatora hasło ma zachęcać do zwiększania efektywności  marketingowej i sprzedażowej w retailu poprzez łączenie sił, integrację działań, poszukiwanie płaszczyzn współpracy, budowanie mostów zamiast murów.

Ważnym tematem będzie integracja retailu z e-commerce w ramach omnichannel, poszerzona o nowe pomysły, jak e-mall, czyli centrum handlowe wspierające swych najemców także w sprzedaży internetowej.  

Podczas forum eksperci przedstawią propozycje lepszego wykorzystania potencjału współpracy między galerią handlową i najemcami  także w takich obszarach, jak wspierające sprzedaż aktywności marketingowe, budowanie marki, poprawa jakości obsługi klienta  i efektywny visual merchandising.

Kolejny cel Retail Marketing Forum to prezentacja sprawdzonych sposobów na cross marketing – współpracę między najemcami, której efekt to dotarcie do nowych klientów bez ponoszenia dodatkowych kosztów – na zasadzie wymiany usług.

Inspiracją dla uczestników wydarzenia będą też z pewnością przykłady wspólnych działań sklepów w ramach tej samej ulicy handlowej czy w szerzej pojętej przestrzenie miejskiej.

 

PROGRAM RETAIL MARKETING FORUM

od g. 9.00 Rejestracja

9.45 – 9.50 Rozpoczęcie Forum, Jerzy Osika, prezes Promedia

9.50 – 10.20 Together marketing, czyli razem łatwiej, Jerzy Osika, prezes Promedia

10.20 – 10.40 Marketingowy tandem, czyli dlaczego offline powinien współpracować z online, Judyta Mojżesz-Zimonczyk, Head of PR & Marketing INIS

10.40 – 11.00 Płacę to wymagam! Jakich rozwiązań poszukują Klienci płacąc za zakupy w sklepach?Jacek Kinecki, Dyrektor Sprzedaży Ecommerce Przelewy24

11.00 – 11.20 E-commerce w centrum handlowym. Wyzwania i rozwiązaniaMarcin Rutkowski PR & Marketing Manager, i-systems

11.20 – 12.00 Przerwa kawowa + odwiedzanie stoisk

12.00 – 12.20 Social WiFi jako narzędzie do marketingu i badania jakości. 10 przykładów zastosowania WiFi marketingu, Anna Piwońska, Special Projects Manager Social WiFi

12.20 – 12.30 Social media w centrum handlowym vs social media w sieci handlowej – jak wykorzystać media społecznościowe do zwiększania obrotów, Magdalena Subdys – Group Account Manager, Pozytywnie

12.30 – 13.00 Kreatywny video marketing w social media, Magda Daniłoś, creative director OFFON Agency

13.00 – 14.00 Lunch, odwiedzanie stoisk.

14.00 – 14.30 Otwarcie galerii na współpracę jako element budowania długoterminowej strategii,Elżbieta Dmowska-Mędrzycka prezes Mediadem

14.30 – 15.15 Jak zyskać przewagę konkurencyjną dzięki współpracy?panel dyskusyjny, moderator Jerzy Osika, prezes Promedia

15.15 – 15:30 Wręczenie nagród w konkursie Retail Marketing Awards.

Podczas forum poznamy także najlepsze sklepy – zwycięzców konkursu Retail Marketing Awards.

Uczestnicy będą mogli posłuchać interesujących wykładów, jak też wymienić się doświadczeniami w ramach paneli dyskusyjnych, a także poszerzyć swą wiedzę, dzięki bezpośrednim konsultacjom z ekspertami na stoiskach Partnerów Forum.  

Udział w Retail Marketing Forum dla dwóch osób z firmy będącej centrum handlowym, siecią detaliczną, sklepem tradycyjnym lub internetowym jest bezpłatny po uprzedniej akredytacji przez organizatora. Dla pozostałych osób koszt uczestnictwa wynosi 490 zł netto.

Serdecznie zapraszamy!

Termin: 21 kwietnia 2016, godz. 9:00 - 16:00

Miejsce: Warszawa, Business Centre Club, Pl. Żelaznej Bramy 10

Partner główny:

 

Partnerzy strategiczni:

 

Partner:

Partnerzy honorowi:

 

Patroni medialni:

 

Sponsorzy upominków:


PROMEDIA Jerzy Osika, Biuro Kamienica, ul. Marszałkowska 58 lok. 15, 00-545 Warszawa   |   tel. +48 22 243 45 33   |   e-mail: biuro@promedia.biz.pl