Polecamy


Aktualności

Zwiększ sprzedaż i zmniejsz koszty dzięki e-commerce B2B

Data:17.03.2016

Jak można wykorzystać systemy internetowe w handlu hurtowym i komunikacji z kontrahentami, w jaki sposób zoptymalizować procesy współpracy oraz w jakim kierunku rozwijają się trendy w e-commerce B2B – tego będzie się można dowiedzieć już 19 maja 2016, podczas najbliższej edycji konferencji E-commerce Innovations w Warszawie.

Sprzedaż B2B przez sklep internetowy pozwala na automatyzacje procesów ofertowania, windykacji i kontroli dystrybucji, dzięki czemu otrzymujemy korzyści w postaci nie  tylko zwiększenia obrotów, ale też oszczędności. Najnowsze trendy w rozwoju rozwiązań w tym zakresie będzie można poznać na konferencji E-commerce Innovations, organizowanej przez firmę Promedia Jerzy Osika, 19 maja 2016 r. w Warszawie. Oprócz uczestnictwa w wykładach, w trakcie imprezy będzie również można porozmawiać ze specjalistami na stoiskach konsultacyjnych.  

Program E-commerce Innovations

9.30
Rejestracja gości, kawa, herbata, zwiedzanie stoisk, networking
10.00
Powitanie gości, otwarcie Konferencji
10.15
Wręczenie nagród w konkursie E-commerce Innovations Awards
Jerzy Osika, Prezes Promedia
10.30
Kampanie reklamowe online w sektorze B2B – absolutne „must have” w komunikacji z klientem biznesowym
Judyta Mojżesz – Zimonczyk, Head of PR & Marketing INIS
11.00
Rozwiązania e-commerce w B2B, budowa przewagi konkurencyjnej poprzez technologię
Marcin Rutkowski PR & Marketing Manager i-systems
11.30
Przerwa kawowa, zwiedzanie stoisk, networking
12.15
Sprzedaż internetowa B2C i B2B – różnice i wspólne mianowniki
Anna Rak, Country Manager Trusted Shops
12.45
Nowoczesność w zasięgu ręki, czyli o tym, jak rozwiązania płatnicze ułatwiają pracę platformom B2B
Jacek Kinecki, Dyrektor Sprzedaży E-commerce Przelewy 24

13.15
Lunch, zwiedzanie stoisk, networking
14.15
You Sell, We Solve! – dlaczego lepiej jest koncentrować się na zamierzonych celach, niż przewidywanych problemach
Andrzej Jacek Rybak CEO Way2Send Sp. z o.o.

14.45
Jak zyskać na e-commerce B2B - panel dyskusyjny
moderator Jerzy Osika prezes Promedia

Uczestnicy konferencji:

- firmy, które prowadzą sprzedaż B2B offline i chcą ją zoptymalizować dzięki działaniom online

- podmioty, które korzystają z systemu e-commerce B2B i chcą go doskonalić

- sklepy internetowe, które chcą poszerzyć sprzedaż B2C o B2B

Zdobyta wiedza przyda się przede wszystkim:

- właścicielom, prezesom, dyrektorom sprzedaży i marketingu

- menedżerom zarządzającym e-commerce,

- osobom odpowiedzialnym za rozwój i integrację sprzedaży online z offline.

Udział w Konferencji dla dwóch przedstawicieli jednej firmy jest bezpłatny.

Należy przesłać wypełniony Formularz zgłoszeniowy mailem na adres e-commerce@promedia.biz.pl lub faksem na numer 22 559 39 62 do dnia 16.05.2016. Warunkiem uczestnictwa jest otrzymanie od organizatora potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia. Liczba miejsc jest ograniczona.

Więcej informacji: e-commerce@promedia.biz.pl, tel. 22 559 39 61.

 

Termin: 19 maja 2016 r., godz. 9.00-16.00

Miejsce: Warszawa, Business Centre Club, Pl. Żelaznej Bramy 10.

Patroni Honorowi

Partnerzy Strategiczni

Partnerzy

Patroni Medialni

PROMEDIA Jerzy Osika, Biuro Kamienica, ul. Marszałkowska 58 lok. 15, 00-545 Warszawa   |   tel. +48 22 243 45 33   |   e-mail: biuro@promedia.biz.pl