Polecamy


Aktualności branżowe

C&A w Atrium Felicity w Lublinie

Data:21.02.2013

Kolejna, znana marka modowa dołącza do grona najemców lubelskiego Atrium Felicity. Pierwszy salon C&A w Lublinie zajmie ponad 1,3 tys. mkw. powierzchni centrum.

Po podpisaniu umowy poziom komercjalizacji projektu wzrósł do blisko 84 proc., uwzględniając list intencyjny podpisany z marką Media Saturn. Otwarcie Atrium Felicity planowane jest na koniec 2013 roku.
–Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, iż pierwszy sklep C&A w Lublinie zostanie otwarty w Atrium Felicity – mówi Zbigniew Klepacki, dyrektor ds. sprzedaży C&A Polska Sp. z o.o. – Będzie to sklep jednopoziomowy z bardzo bogatą ofertą modnych ubrań i dodatków dla całej rodziny i po korzystnych cenach. Wierzymy, iż szybko pozyskamy grono lojalnych klientów na tym nowym rynku.
C&A jest obecnie jedną z wiodących firm odzieżowych w Europie, posiada ponad 1 500 sklepów w 20 krajach. W Polsce pod tą marką funkcjonują 64 sklepy.
Wśród kluczowych najemców modowych znajdą się m.in. salony takich marek jak: H&M, Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Reserved, Mohito, Cropp, House, SinSay, New Yorker, Diverse, Carry czy Tally Weijl.
– Najemcy dostrzegają i doceniają potencjał Atrium Felicity – mówi Barbara Pryszcz, Chief Operating Officer, Atrium Poland Real Estate Management. – Podpisujemy umowy z najbardziej znanymi markami, wiele z nich zajmuje znaczące powierzchnie, nawet powyżej 1 tys. mkw. Mając taki dobór sklepów, siła oddziaływania centrum będzie wykraczać daleko poza granice samego Lublina, przyjmując tym samym pozycję centrum regionalnego.
Atrium Felicity
Atrium Felicity będzie centrum regionalnym i pierwszym tak dużym w Lublinie. Powierzchnia najmu galerii wyniesie 75 tys. mkw. Centrum jest zlokalizowane przy jednej z głównych arterii Lublina: al. Witosa i ul. Grygowej. Inwestor ma podpisane umowy z operatorem spożywczym – siecią hipermarketów Auchan (20 tys. mkw.) oraz marketem budowlano-dekoracyjnym Leroy Merlin (12,5 tys.mkw.). Wśród 135 sklepów i punktów usługowych znajdą się takie marki, jak: H&M, Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Reserved, Cropp, House, Mohito, SinSay, Home&You, Cubus, Carry, New Yorker, Diverse, Lavard, CCC, Gino Rossi, Ryłko, KARI, Ecco, Prima Moda, Intersport, Martes Sport, Smyk Megastore, Rossmann, Sephora Super-Pharm, Paris Optique, Twoje Soczewki, Piękne Oczy, Kolporter, Travel Planet, Grycan, KFC, Fitness Club Pure, RTV EURO AGD, i wiele innych. Inwestor podpisał  również list intencyjny z salonem Media Saturn. Wyłącznym agentem komercjalizującym projekt jest firma Cushman &Wakefield. Dla klientów centrum zaplanowano parking na 3 tys. miejsc. Otwarcie zaplanowano na koniec 2013 roku.
Z początkiem października ubiegłego roku inwestor uruchomił stronę internetową projektu: www.atrium-felicity.pl na której można uzyskać najnowsze informacje o realizacji inwestycji oraz na bieżąco śledzić postępy z placu budowy dzięki podglądowi z kamery.
 

PROMEDIA Jerzy Osika, Biuro Kamienica, ul. Marszałkowska 58 lok. 15, 00-545 Warszawa   |   tel. +48 22 243 45 33   |   e-mail: biuro@promedia.biz.pl