Polecamy


Aktualności branżowe

Outlet Białystok: komercjalizacja na finale

Data:17.07.2014

W listopadzie ma ruszyć nowe centrum wyprzedażowe Outlet Białystok. Do grona najemców właśnie dołączyła kolejna firma - Brand Collection oferująca modę męska. 

W Outlecie Białystok na powierzchni około 13 000 mkw. GLA znajdzie się ponad 60 sklepów, m.in. marek Adidas, BIG STAR, Reebok, Molton, Lancerto, Diverse, Ecco, Albione, Regatta, Lancerto, Brand Collection, Pierre Cardin, Graf Longina, Otto Kern, Digel, Omega, Sempre, Roy Robson, Pionier, Jupiter, CCC, hipermarket spożywczy Carrefour, drogeria Rossmann, JYSK, kawiarnie oraz restauracje. Realizacją inwestycji  tj. budową oraz komercjalizacją zajmuje się firma BOIG – The Blue Ocean Investment Group. Inwestorem projektu jest Amethyst Investments Sp. z.o.o.
– Obecnie najemcy patrzą z dużym zainteresowaniem na projekty wyprzedażowe zlokalizowane w aglomeracjach mniejszych niż Warszawa czy Kraków. Dzięki wysokiemu nasyceniu powierzchnią handlu regularnego, powstało zapotrzebowanie na ponadregionalne centra outletowe usytuowane właśnie w takich miastach jak Białystok – mówi Jan Wciślak, Leasing Manager BOIG Property Consulting. – Dzięki dużemu zainteresowaniu sieci handlowych projektem, komercjalizacja Outletu Białystok powoli dobiega końca, a poziom najmu to około 80 proc. – dodaje Jan Wciślak.
 

PROMEDIA Jerzy Osika, Biuro Kamienica, ul. Marszałkowska 58 lok. 15, 00-545 Warszawa   |   tel. +48 22 243 45 33   |   e-mail: biuro@promedia.biz.pl