Polecamy


Aktualności branżowe

Pop-up Forum, 8.11.2016

Data:25.10.2016

8 listopada w Warszawie odbędzie się Pop-up Forum – jedyne szkolenie poświęconej formatom salonów tymczasowych. Podczas wydarzenia dowiemy się, jak uzyskać efekty sprzedażowe i marketingowe, dzięki sklepom pop-up.

Tematy warsztatów:

  • Jakie modele biznesowe warto wziąć pod uwagę,by zrealizować planowane korzyści dzięki formule pop-up?
  • Gdzie znajdziesz najlepszą lokalizację na swój pop-up store?
  • Jak skutecznie zaprosić klientów, by odwiedzili właśnie Twój sklep?
  • Z jakich narzędzi visual merchandisingu warto skorzystać, by stworzyć klimat sprzyjający zakupom?
  • Jak więcej sprzedać dzięki profesjonalnej obsłudze klienta?
  • Serwis po sprzedaży i dalsze działania

Dokładna agenda do pobrania obok.

Cena udziału:

 

   1 osoba

   2. osoba i każda następna

Zgłoszenie do dnia 28.10.2016

   390,00 PLN

   290,00 PLN

Zgłoszenie po 28.10.2016

   490,00 PLN   

   390,00 PLN

 

Prosimy pobrać i wypełnić formularz zgłoszeniowy i przesłać go mailem na adres popup@promedia.biz.pl lub faksem na numer 22 559 39 62.

 

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu!

8.11.2016, godz. 09:30 – 16:00, Warszawa, Golden Floor Sky (budynek Millenium Plaza) al. Jerozolimskie 123A.

ORGANIZATOR:    

PARTNERZY HONOROWI

PATRONI MEDIALNI 

 

PROMEDIA Jerzy Osika, Biuro Kamienica, ul. Marszałkowska 58 lok. 15, 00-545 Warszawa   |   tel. +48 22 243 45 33   |   e-mail: biuro@promedia.biz.pl