Polecamy


Aktualności branżowe

ReDI ze strefą omnichannel

Data:10.06.2015

Dziś rozpoczęły się najważniejsze targi retailowe w Polsce. Tegoroczna edycja dobywa się 10-11 czerwca, 2015 roku na Stadionie Narodowym w Warszawie.


Podczas imprezy ReDI (Retail Destination Initiative) można zapoznać się z nowymi inwestycjami, ofertą galerii i ulic handlowych oraz usługami dla sieci i centrów handlowych. W tym roku targom towarzyszy strefa Omnichannel, w ramach której można skorzystać z bezpłatnych konsultacji i wziąć udział w ciekawych wykładach.

Stoiska informacyjne w strefie Omnichannel:


I-SYSTEMS (integracja kanałów sprzedaży, systemy informatyczne dla handlu, dystrybucji i e-commerce)
SMSAPI.pl (marketing mobilny)
SOFORT (płatności on-line)
ORBIS SOFTWARE (integracja systemów IT w omnichannel)
PRZELEWY 24 (płatności on-line)
SOCIAL WiFi (marketing)


Program wykładów:


10. czerwca 2015
14:30 - 15:00 Nowoczesny sklep internetowy
Prezentacja: Mateusz Kowalczyk, PR & Marketing Manager, I-systems
15:00 - 15:30 Omni-channel, omni-marketing, omni-communication
Prezentacja: Andrzej Ogonowski, Marketing and PR Director, SMSAPI.pl
15:30 - 16:00 Nowoczesne systemy płatności on-line
Prezentacja: Dagmara Kruszewska, Country Manager, Sofort


11. czerwca 2015
14:00 - 14:30 Integracja systemów IT w omnichannel
Prezentacja: Wojciech Adamowski, Prezes Zarządu, Orbis Software
14:30 - 15:00 Jak skutecznie zintegrować płatności on-line w omnichannel
Prezentacja: Jacek Kinecki, Dyrektor ds. Sprzedaży, Przelewy 24
15:00 - 15:30 Social WiFi jako innowacyjne narzędzie analityczno marketingowe dla retailu
Prezentacja: Artur Racicki, Prezes Zarządu Social WiFi

Za strefę Omnichannel odpowiada Promedia Jerzy Osika, organizator wydarzeń branżowych dla retailu i e-commerce, Członek Polskiej Rady Centrów Handlowych


Inne nowości, które znajdziemy na targach to:
HUSH Warsaw Zone - centrum kontaktu dla młodych projektantów
B2B Zone - specjalna strefa spotkań
ReDI Study Tours – bezpłatne wycieczki po centrach handlowych
Imprezie towarzyszą 4 panele dyskusyjne, które poruszają najważniejsze dla branży tematy:
•    ReDI for Young Designers - młodzi projektanci w retailu
•    ReDI for Infrastructure - Rola handlu w rozwoju pasażerskich węzłów komunikacyjnych
•    ReDI for Best Practices - Standardy międzynarodowe RICS w obszarze zarządzania nieruchomościami a rynek polski
•    ReDI for Retailers - Dane i fakty jako podstawa trafnych decyzji biznesowych
•    ReDI for Legislation - Bariery administracyjno-prawne rozwoju i modernizacji obiektów handlowych
 

PROMEDIA Jerzy Osika, Biuro Kamienica, ul. Marszałkowska 58 lok. 15, 00-545 Warszawa   |   tel. +48 22 243 45 33   |   e-mail: biuro@promedia.biz.pl