Polecamy


Aktualności branżowe

Visual Merchandising, który sprzedaje - VM Forum 2017

Data:25.08.2017

Temat przewodni tegorocznej edycji to „Visual merchandising, który sprzedaje”. Będzie można dowiedzieć się nie tylko, jak pięknie i modnie zaaranżować sklep czy centrum handlowe, ale też w jaki sposób zadziałać na klienta, by chętniej robił u nas zakupy i regularnie powracał.

Na uczestnictwie w wydarzeniu skorzystają przede wszystkim:
- menedżerowie zarządzający sieciami detalicznymi,

- decydenci w zakresie visual merchandisingu w sieciach detalicznych i sklepach, 
- osoby decydujące o visual merchandisingu i marketingu w centrach handlowych. 

Dzięki udziałowi w wykładach, panelach dyskusyjnych i bezpłatnych konsultacjach na stoiskach informacyjnych Partnerów Forum:
- zyskasz wiedzę o najnowszych trendach w visual merchandisingu sklepów i centrów handlowych, 

- dowiesz się, jak dzięki emocjom skuteczniej oddziaływać na zmysły i zachowania zakupowe klientów,
- lepiej wykorzystasz sezonowe okazje do zwiększenia sprzedaży,
- łatwiej skorzystasz z nowych technologii wspierających sprzedaż, 
- poznasz sekrety najlepszych sklepów na świecie

W przerwach między wykładami:

- skorzystasz z bezpłatnych porad ekspertów na stoiskach informacyjnych Partnerów Forum,

- nawiążesz ciekawe kontakty biznesowe przy smacznym poczęstunku.
 

Udział w Forum jest bezpłatny dla jednego przedstawiciela sieci detalicznej, centrum handlowego lub sklepu (dla pozostałych osób koszt netto wynosi 490 zł)


Prosimy pobrać i wypełnić „Formularz zgłoszeniowy” i przesłać go mailem na adres vmforum@promedia.biz.pl lub faksem na numer 22 851 50 30 do dnia 20.10.2017.

Regulamin konferencji do pobrania.

W związku z ograniczoną liczbą miejsc zastrzegamy sobie prawo potwierdzenia przyjęcia uczestnictwa.

Więcej informacji: tel. (0-22) 
243 45 33, e-mail: a.lancow@promedia.biz.pl

Termin: 26.10.2017, 10:00 - 16:00
Miejsce: Warszawa, Business Centre Club, Plac Żelaznej Bramy 10

PROMEDIA Jerzy Osika, ul. Stępińska 22/30, 00-739 Warszawa   |   tel. +48 22 243 45 33   |   fax +48 22 851 50 30   |   e-mail: biuro@promedia.biz.pl