Polecamy


Aktualności branżowe

VM Forum, 26.10.2016: visual merchandising, który sprzedaje

Do pobrania:
Data:20.10.2016

26 października 2016 w Warszawie odbędzie się 4. edycja VM Forum. To coroczna impreza organizowana przez firmę Promedia prezentująca trendy w visual merchandisingu na kolejny rok.

Temat przewodni tegorocznej edycji to „Visual merchandising, który sprzedaje”. Będzie można dowiedzieć się nie tylko, jak pięknie i modnie zaaranżować sklep czy centrum handlowe, ale też w jaki sposób zadziałać na klienta, by chętniej robił u nas zakupy i regularnie powracał.

PROGRAM:

Rejestracja gości od godziny 9.30   
10:05    Dokąd zmierza VM? Jerzy Osika,  prezes Promedia
10:30    Jak reklama obserwuje klienta, prowadzi z nim dialog i uczy się jego zachowań? Tomasz Sepioło, właściciel firmy Solix
11:10    Sensory merchandising, czyli przyśpieszony kurs uwodzenia. Wojciech Grendziński, wiceprezes zarządu IMS
11:30    Przerwa kawowa   
12:10    Visual merchandising to początek dobrego customer experience. Joanna Bociag, project manager w projektach doradczych, Branch Brothers
12:30    Jak światło pomaga modzie. Jak wykorzystać w praktyce nową technologię LED? Zyta Szlachtowska, współwłaścicielka i członek zarządu Sentinel, Luxmateria
12:50    Nowe wyzwania w visual merchandisingu. Nowe wyzwania, jakie stawia konsument właścicielom sklepów. Dagmara Habiera, prezes VM Studio
13:15    Lunch   
14:10    Pomiar efektywności działań merchandisingowych. Mariusz Pyc, client service director, Open Research
14:30    Trendy w rozwoju centrów handlowych, a visual merchandising. Elżbieta Dmowska – Mędrzycka, prezes Mediadem Consulting
15:00    Trendy w visual merchandisingu 2017. Panel dyskusyjny z udziałem ekspertów VM

Na uczestnictwie w wydarzeniu skorzystają przede wszystkim:
- menedżerowie zarządzający sieciami detalicznymi,
- decydenci w zakresie visual merchandisingu w sieciach detalicznych i sklepach,
- osoby decydujące o visual merchandisingu i marketingu w centrach handlowych.

Dzięki udziałowi w wykładach, panelach dyskusyjnych i bezpłatnych konsultacjach na stoiskach informacyjnych Partnerów Forum:
- zyskasz wiedzę o najnowszych trendach w visual merchandisingu sklepów i centrów handlowych,
- dowiesz się, jak dzięki emocjom skuteczniej oddziaływać na zmysły i zachowania zakupowe klientów,
- lepiej wykorzystasz sezonowe okazje do zwiększenia sprzedaży,
- łatwiej skorzystasz z nowych technologii wspierających sprzedaż,
- poznasz sekrety najlepszych sklepów na świecie

W przerwach między wykładami:

- skorzystasz z bezpłatnych porad ekspertów na stoiskach informacyjnych Partnerów Forum,
- nawiążesz ciekawe kontakty biznesowe przy smacznym poczęstunku.
 

Udział w Forum jest bezpłatny dla jednego przedstawiciela sieci detalicznej, centrum handlowego lub sklepu (dla pozostałych osób koszt netto wynosi 490 zł)


Prosimy pobrać i wypełnić „Formularz zgłoszeniowy” i przesłać go mailem na adres vmforum@promedia.biz.pl lub faksem na numer 22 559 39 62 do dnia 24.10.2016.

Regulamin konferencji do pobrania.


W związku z ograniczoną liczbą miejsc zastrzegamy sobie prawo potwierdzenia przyjęcia uczestnictwa.

Więcej informacji: tel. (0-22) 559 39 61, e-mail: a.lancow@promedia.biz.pl

Termin: 26.10.2016
Miejsce: Warszawa, Business Centre Club, Plac Żelaznej Bramy 10

Partnerzy Strategiczni: IMS, Lux Materia, Solix, Sentinel. Partner: Branch Brothers. Partnerzy Honorowi: PRCH, ZPPM Lewiatan, OIGPM, PIOT. Patroni Medialni: Fashionbusiness.pl, Ambiente, Galerie Handlowe, galeriehandlowe.pl, Biznesmeble.pl, Meble.pl, Moda Męska, Meblarstwo, Lider Budowlany, Ambiente International. Sponsorzy upominków: Unilever, Primavika, Teekanne.

Organizator: 

  

Partnerzy Strategiczni

     

Partner


 Partnerzy Honorowi

       
                  
Patroni Medialni 

                
                   

Sponsorzy upominków

       

 

PROMEDIA Jerzy Osika, Biuro Kamienica, ul. Marszałkowska 58 lok. 15, 00-545 Warszawa   |   tel. +48 22 243 45 33   |   e-mail: biuro@promedia.biz.pl