Polecamy


Retail Marketing Awards

Konkurs Retail Marketing Awards

Retail Marketing Awards to konkurs na najlepszy sklep. Jest skierowany zarówno do sieci detalicznych, jak i pojedynczych placówek handlowych działających na terenie Polski.

Retail Marketing Awards ma na celu promocje innowacyjnych pomysłów w retailu. Nagradza umiejętne korzystanie z nowoczesnych narzędzi marketingowych, ciekawy visual merchandising i wysoki poziom obsługi klienta. Laureatów wybiera niezależne jury, w którym zasiadają fachowcy od visual merchandisingu i marketingu oraz przedstawiciele mediów.

Wśród dotychczasowych laureatów konkursu znalazły się takie firmy, jak: Wittchen, Mohito, Reebok, Answear.com, Yes, Intersport, Molton, Camel Active, Henri Lloyd, Recman, Loft37, VIP Collection, McArthur, Ochnik, Heritage Shop & Wine, Sono Idoni, Intersport. Recman.

Organizatorem RMA jest firma Promedia, której właściciel Jerzy Osika zasiada w Radzie Ekspertów prestiżowego światowego konkursu EuroShop RetailDesign Awards na najciekawsze nowe koncepty handlowe. Najlepsze salony, biorące udział w Retail Marketing Awards i spełniające kryteria EuroShop RetailDesign Awards, będą zgłoszone do tego międzynarodowego konkursu.

Firmy zainteresowane udziałem w konkursie RMA prosimy o kontakt: redakcja@promedia.biz.pl, tel. 22 559 39 61

 Udział w konkursie jest bezpłatny.

 

10. edycja Retail Marketing Awards

Zapraszamy do udziału w kolejnej edycji konkursu na najlepsze sklepy w Polsce. Zgłoszenia można przesyłać do 31 marca 2017 na adres redakcja@promedia.biz.pl . Formularz zgłoszeniowy jest do pobrania obok.

Wręczenie nagród nastąpi 26 kwietnia 2017 podczas Retail Marketing Forum w Warszawie.

 

 

 

PROMEDIA Jerzy Osika, ul. Stępińska 22/30, 00-739 Warszawa   |   tel. +48 22 559 39 61   |   fax +48 22 559 39 62   |   e-mail: biuro@promedia.biz.pl