Polecamy


Szkolenia

Promedia - Oferta szkoleniowa

Dostarczamy wiedzy i umiejętności prowadząc praktyczne warsztaty w zakresie: sprzedaży, marketingu, zarządzania, trendów konsumenckich, visual merchandisingu. Szkolimy kadry firm handlowych, produkcyjnych, jak i eksporterów. Prowadzimy cykliczne szkolenia o trendach w modzie (Fashion Trends) i wyposażeniu wnętrz (Interior Trends). Zapraszamy do udziału w szkoleniach zamkniętych (tylko dla pracowników Państwa firmy), jak też otwartych (dla pracowników różnych firm).

 

Przykładowe szkolenia otwarte:

Fashion Trends

Cel szkolenia: wzrost sprzedaży dzięki kolekcjom zaprojektowanym zgodnie z obowiązującymi trendami w modzie.

Szkolenie, przygotowane według trendów opracowanych przez światową agencję Fashion Snoops z Nowego Jorku, prowadzone jest dwa razy w roku, prezentując tendencje w modzie z rocznym wyprzedzeniem.

 

Wiodące zagadnienia:

  • główne inspiracje sezonu,

  • kluczowe elementy w modzie z podziałem na poszczególne asortymenty,

  • omówienie wzorów i kolorów

  • jak w praktyce wykorzystać trendy w modzie

Interior Trends

Cel szkolenia: wzrost sprzedaży dzięki wiedzy o trendach w wyposażeniu wnętrz.

Szkolenie, przygotowane według trendów opracowanych przez światową agencję Fashion Snoops z Nowego Jorku, prowadzone jest dwa razy w roku, prezentując tendencje w wyposażeniu wnętrz z rocznym wyprzedzeniem.

 

Wiodące zagadnienia:

  • główne inspiracje sezonu,

  • kolorystyka i wzornictwo

  • materiały sezonu

  • trendy okazjonalne

Sprzedaż profesjonalna

Cel szkolenia: sprzedaż zorientowana na doradztwo i realizację indywidualnych potrzeb klienta.

Niektóre z zagadnień:

  • tworzenie efektu pozytywnego pierwszego wrażenia (komunikacja werbalna i niewerbalna),

  • rozpoznawanie typów klientów i odpowiednie nawiązywanie z nimi kontaktu,

  • diagnoza potrzeb,

  • sprzedaż kilku klientom jednocześnie,

  • radzenie sobie z reklamacjami i innymi stresującymi sytuacjami w sklepie.

Visual Merchandising, który sprzedaje

Cel szkolenia: zdobycie umiejętności prawidłowego ułożenia towaru tak, aby zachęcał do zakupu, kreatywne kształtowanie przestrzeni w sklepie.

Zagadnienia:

  • zagospodarowanie powierzchni punktu sprzedaży,

  • aranżacja wystawy sklepowej,

  • stosowanie urządzeń ekspozycyjnych,

  • wykorzystanie światła,

  • materiały POS.

Sprzedawca - stylista, część pierwsza: typy kolorystyczne

Cel szkolenia: profesjonalne doradzanie klientom przy zakupie odzieży zgodnej z ich typem kolorystycznym.

Zagadnienia:

  • charakterystyka barw,

  • poznawanie własnego typu kolorystycznego,

  • rozpoznawania typów kolorystycznych klientów,

  • dopasowanie kolorów odzieży i dodatków do każdego z typów kolorystycznych.

Sprzedawca - stylista, część druga: styl i elegancja

Cel szkolenia: Doradzanie klientom w zakupie odzieży zgodnej z ich stylem bycia i indywidualną budową ciała.

Zagadnienia:

  • rozróżnianie i rozpoznawanie stylów bycia i ubierania się klientów,

  • zaznajomienie się ze sposobami maskowania niedoskonałości natury,

  • dopasowanie odzieży do indywidualnego stylu i budowy ciała klienta.

 

Każde szkolenie dopasowujemy do indywidualnych potrzeb zamawiającego.

 

Dołącz do grona naszych klientów!

Są wśród nich m.in.: Olsen, Digel, Pelo, Franco Feruzzi, VF, Auchan, Amann, Eleganza, Henri Lloyd, Recman.

 

Kontakt:
Promedia Jerzy Osika
Tel. 022 559 39 61
e-mail: biuro@promedia.biz.pl

PROMEDIA Jerzy Osika, ul. Stępińska 22/30, 00-739 Warszawa   |   tel. +48 22 559 39 61   |   fax +48 22 559 39 62   |   e-mail: biuro@promedia.biz.pl