phone icon +48 784 650 041
email icon biuro@promedia.biz.pl
email icon e.osika@promedia.biz.pl
facebook icon linkedin icon youtube icon

Firma Promedia powstała w 1998 roku w celu dostarczania profesjonalnej wiedzy przydatnej w pracy i prowadzeniu biznesu. Misją firmy jest pomaganie przez informowanie, inspirowanie, i integrowanie. Promedia realizuje swoją misję organizując wydarzenia (szkolenia, seminaria, konferencje, targi), które dostarczają wiedzy i są platformą spotkań służących wymianie informacji i integracji środowisk. Prowadzi warsztaty strategiczne i świadczy usługi doradcze pomagające firmom w budowaniu skutecznych strategii, jak też w identyfikacji potrzeb rozwojowych.

Pomaga w pozyskaniu cennych informacji poprzez własne portale branżowe, jak też umożliwiając dostęp do światowych źródeł wiedzy, jak agencja trendów Fashion Snoops z Nowego Jorku, dostawcy trend booków, czy Pantone - globalny lider w zarządzaniu kolorem.

Wspiera w pozyskiwaniu klientów, dzięki działaniom promocyjnym na jej portalach, poprzez działania wystawiennicze na konferencjach i targach, wydając czasopisma firmowe, jak też prowadząc działalność jako agencja PR.

Wartości, którymi firma kieruje się w działaniu, to przede wszystkim: zaangażowanie, radość i satysfakcja z dawania klientom więcej, niż oczekują, współpraca, uczciwość, zaufanie i wspólny rozwój.

Założycielem, właścicielem i prezesem firmy jest Jerzy Osika, którego osobistą misją i pasją jest inspirowanie i motywowanie . Więcej informacji: www. jerzyosika.com

icon
img
Certyfikowany dostawca usług szkoleniowo-doradczych

Firma Promedia Jerzy Osika przestrzega Kodeksu Dobrych Praktyk PIFS oraz branżowego standardu jakości usług szkoleniowych. Posiada certyfikat SUS 2.0 (Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych PIFS), czyli akredytowany standard jakości zarządzania i realizacji usług rozwojowych. Dzięki temu, że jest certyfikowaną firmą szkoleniowo-doradczą, jej klienci mają gwarancję najwyższej jakości usług.

Promedia Jerzy Osika oferuje również dofinansowane szkolenia i doradztwo w ramach Bazy Usług Rozwojowych PARP.

 

img
icon
Szkolenia i doradztwo

Korzystając z organizowanych przez firmę warsztatów szkoleniowych i doradztwa, zwiększysz swoje kompetencje osobiste oraz zyskasz i poszerzysz swoją wiedzę i umiejętności, w takich dziedzinach, jak np.: sprzedaż, zarządzanie, budowanie strategii firmy, marketing wystawienniczy, trendy konsumenckie, visual merchandising, pop-up stores, umiejętności osobiste ( budowanie marki osobistej, automotywacja, zarządzanie sobą w czasie, wystąpienia publiczne). Ze szkoleń otwartych jak i zamkniętych (dla pracowników jednej firmy), bezpośrednich, jak i online, chętnie korzysta kadra firm handlowych, produkcyjnych, jak i eksportowych. Dużym powodzeniem cieszą się specjalistyczne szkolenia branżowe (np. dla branży mody, wyposażenia wnętrz, beauty, retailu).

Sprawdź ofertę szkoleń

 

icon
Kongresy i konferencje

Promedia to organizator wydarzeń własnych (jak np. : Retail Marketing Forum, E-commerce Innovations, Expo Marketing czy Fashion Business Congress ), współorganizator (jak np. Kongres Meblarski) oraz realizator zleconych eventów.

Organizuje seminaria, wykłady i fora dyskusyjne podczas międzynarodowych konferencji, targów czy wydarzeń branżowych. Współorganizujemy konferencje z izbami branżowymi, organizatorami targów, urzędami marszałkowskimi i urzędami miast. Na zaproszenie uczelni oraz instytucji unijnych prowadzimy zajęcia dla studentów.

Prezes firmy Promedia promuje Polskę zagranicą prowadząc wykłady na międzynarodowych konferencjach, kongresach i targach m.in. w Las Vegas, Hongkongu, Toronto, Mumbaju, Walencji, Porto, Frankfurcie, Lipsku, Kijowie.

icon
Media

Z wydawanych przez firmę portali branżowych korzystają:
-profesjonaliści ze świata mody – Fashionbusiness.pl,
-fachowcy z branży wyposażenia wnętrz – Ambiente.info.pl

Dzięki współpracy z Promedia, firmy w Polsce zyskują dostęp do światowej wiedzy o trendach w modzie, wyposażeniu wnętrz i branży „beauty” prezentowanej w najlepszych zagranicznych magazynach i trendbookach. Promedia dostarcza tez informacji o zarządzaniu kolorem, reprezentując globalnego lidera w tej dziedzinie, firmę Pantone . Jako przedstawiciel światowej agencji trendów Fashion Snoops z Nowego Jorku, profesjonalistom z branż: moda, wyposażenie wnętrz, „beauty” Promedia umożliwia dostęp do platformy wiedzy o trendach: www.fashionsnoops.com. Wydaje też czasopisma firmowe dla klientów.

icon
Public Relations

Promedia, jako agencja PR, pomaga firmom i organizacjom (jak np. Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli) w kreowaniu wizerunku i realizowaniu zadań w zakresie public relations.

icon
Konkursy

Promedia jest sponsorem i organizatorem światowego konkursu Global Innovation Awards w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Prezes firmy Promedia, Jerzy Osika reprezentuje Polskę w Radzie Ekspertów Euroshop Retail Design Award , jest jurorem w prestiżowych, międzynarodowych konkursach, jak np. Global Innovation Awards w Chicago, RetailME Awards w Dubaju oraz RetailME Awards KSA w Arabii Saudyjskiej.

icon
Stowarzyszenia branżowe

Firma Promedia Jerzy Osika jest członkiem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych i Izby Bawełny w Gdyni oraz partnerem strategicznym Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli. Przestrzega wysokich standardów i zasad dobrych praktyk, wymaganych przez wszystkie organizacje, do których należy.

OPINIE
Polska branża meblarska należy do liderów w produkcji i eksporcie mebli na świecie. O naszej tak wysokiej pozycji decyduje wiele czynników, w tym między innymi wiedza i doświadczenie przedsiębiorców. Firmy meblarskie aby sprostać wymaganiom wysokokonkurencyjnych rynków zagranicznych muszą i chcą się ciągle doszkalać na wielu płaszczyznach. Dlatego też wiedza im przekazywana musi stać na bardzo wysokim poziomie merytorycznym i bardzo często musi być również poparta doświadczeniem osobistym, czerpanym na bieżąco z otaczającego nas rynku. Gwarantem tak przygotowanych wystąpień jest pan Jerzy Osika, z którym Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli współpracuje już od kilku lat, realizując corocznie z powodzeniem kilkanaście projektów szkoleniowych.
Michał Strzelecki Dyrektor Biura Izby Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli
Jerzy Osika to świetny szkoleniowiec i wykładowca a przede wszystkim WSPANIAŁY CZŁOWIEK zarażający dobrą energią i pozytywnym myśleniem. Na szkoleniach prowadzonych przez siebie potrafi wzbudzić entuzjazm do zmian, do wyjścia z wygodnej strefy komfortu, aby w każdym zagrożeniu zobaczyć jakąś szansę. Wiedza zdobyta na szkoleniach „o górach i dolinach” w życiu każdej firmy i każdego człowieka, pozwoliła nam uzmysłowić sobie, że sukcesu nie dostaje się raz na zawsze i trzeba o niego cały czas walczyć. Szkolenia prowadzone przez pana Jerzego Osikę są z wielką radością oczekiwane przez 400-osobową załogę Eurofiran. Jest w nich wielka moc i siła do przekraczania naszych wewnętrznych ograniczeń. Panie Jurku, jest Pan dla nas CHODZĄCĄ INSPIRACJĄ.
Bogusława i Bogusław Choczyńscy, właściciele firmy Eurofirany
Opinia o szkoleniach online: „Jak zwiększysz sprzedaż w sklepie z modą, podnosząc jakość obsługi klienta” i „Jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami w sprzedaży i zyskać lojalnych klientów w sklepie z modą”: Brałem udział w szkoleniach przeprowadzanych przez Jurka Osikę, osobę z branży modowej i bogatym doświadczeniem, a także świetnym humorem. Polecam wszystkim sklepom odzieżowym (małym i dużym). Wiedza tam zdobyta szybko zaprocentuje. Nowe spojrzenie na rzeczy oczywiste pokazane w inny, ciekawy sposób. Wspólne dobranie formy przekazywania informacji (np. online) daje nam wiele możliwości.
Robert Jóźwiak, właściciel firmy Sempre
Pana Jerzego Osikę poznałem podczas jego wizyty w siedzibie firmy Darymex Group Sp. z o.o. Już po pierwszym spotkaniu wiedziałem, że jest on osobą pełną pozytywnej energii, właściwym człowiekiem na właściwym miejscu i ekspertem w branży wyposażenia wnętrz. Przeprowadzone przez niego szkolenie w zakresie zarządzania strategicznego i procesowego, pozwoliło na podwyższenie kompetencji kadry menadżerskiej naszej firmy. Podniesienie tak ważnych umiejętności ułatwiło nam drogę do realizacji celów strategicznych oraz udoskonalenia procesów. Cały projekt nie zostałby zrealizowany, gdyby nie Pan Jerzy, który od samego początku wykazał się pełnym profesjonalizmem, doskonałą organizacją i lekkością przekazywania wiedzy wszystkim uczestnikom szkolenia. Dzięki poczuciu humoru i pozytywnej energii, potrafił przekonać do wyjścia ze strefy komfortu i skierować w stronę lepszych rozwiązań oraz możliwości każdą osobę. Wszyscy uczestnicy szkolenia bardzo dobrze ocenili kompetencje Pana Jerzego, jak i jego pozytywną osobowość i jestem przekonany, że skorzystamy z jego usług jeszcze nie raz. Polecam usługi doradcze i szkoleniowe, prowadzone przez Pana Jerzego, każdej firmie dążącej do zwiększenia kompetencji kadry i rozwoju firmy. DZIĘKUJĘ!
Piotr Rączka, Dyrektor ds. Wdrożeń i Rozwoju Darymex Group
Mam ogromną przyjemność współpracy z panem Jerzym od ponad 10 lat przy realizacji działań promujących sektor odzieżowo – tekstylny. Regularnie korzystamy z wiedzy i doświadczenia Pana Jurka na organizowanych przez nas konferencjach promujących sektor na forum krajowym i zagranicznym. Od lat liczne grono producentów i dystrybutorów odzieży uczestniczy w organizowanych przez pana Jerzego na rzecz sektora warsztatach, szkoleniach typu: e-commerce, trendy w modzie czy marketing wystawienniczy, a nieocenionym źródłem informacji jest prowadzony przez pana Jerzego Fashion Business Congress. Sukces działań pana Jerzego Osiki polega nie tylko na ogromnej wiedzy i doświadczeniu zdobytym na rynkach zagranicznych i umiejętności przeniesienia tej wiedzy na rynek polski, ale również na magicznej umiejętności wciągnięcia swojego odbiorcy w dyskusje na tematy, które na pierwszy rzut wydają się oczywiste, ale takimi nie są. Przygotowanie i sposób prezentacji oraz doza humoru to patent na sukces każdego wydarzenia z udziałem pana Jerzego. Dziękuję za dotychczasowe zaangażowanie w rozwój sektora odzieżowo – tekstylnego i liczę na kolejne lata owocnej współpracy.
Aleksandra Krysiak, Dyrektor, PIOT Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowo - Tekstylnego
Szkolenie Expo Marketing było świetną okazją do zapoznania się z najnowszymi trendami w branży wystawienniczej. Ta wspaniała inicjatywa pana Jerzego zgromadziła najlepszych ekspertów z branży, którzy jak sami stwierdzili, zgodzili się podzielić branżowymi tajnikami głównie przez wzgląd na organizatora. Każde wydarzenie organizowane przez Jerzego Osikę to gwarancja świetnej atmosfery, branżowych nowinek, eksperckiej wiedzy oraz czasu spędzonego w wyjątkowym gronie osób i w wyjątkowej lokalizacji.
Jagoda Tuz, Marketing Manager, Szklany Dom