Firma Promedia powstała w 1998 roku w celu dostarczania profesjonalnej wiedzy przydatnej w pracy i prowadzeniu biznesu. Misją firmy jest pomaganie przez informowanie, inspirowanie, i integrowanie. Promedia realizuje swoją misję organizując wydarzenia (szkolenia, seminaria, konferencje, targi), które dostarczają wiedzy i są platformą spotkań służących wymianie informacji i integracji środowisk. Prowadzi warsztaty strategiczne i świadczy usługi doradcze pomagające firmom w budowaniu skutecznych strategii, jak też w identyfikacji potrzeb rozwojowych.
Pomaga w pozyskaniu cennych informacji poprzez własne portale branżowe, jak też umożliwiając dostęp do światowych źródeł wiedzy, jak agencja trendów Fashion Snoops z Nowego Jorku, dostawcy trend booków, czy Pantone - globalny lider w zarządzaniu kolorem.
Wspiera w pozyskiwaniu klientów, dzięki działaniom promocyjnym na jej portalach, poprzez działania wystawiennicze na konferencjach i targach, wydając czasopisma firmowe, jak też prowadząc działalność jako agencja PR.
Wartości, którymi firma kieruje się w działaniu, to przede wszystkim: zaangażowanie, radość i satysfakcja z dawania klientom więcej, niż oczekują, współpraca, uczciwość, zaufanie i wspólny rozwój.
Założycielem, właścicielem i prezesem firmy jest Jerzy Osika, którego osobistą misją i pasją jest inspirowanie i motywowanie . Więcej informacji: www. jerzyosika.com
Certyfikowany dostawca usług szkoleniowo-doradczych
Firma Promedia Jerzy Osika przestrzega Kodeksu Dobrych Praktyk PIFS oraz branżowego standardu jakości usług szkoleniowych. Posiada certyfikat SUS 2.0 (Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych PIFS), czyli akredytowany standard jakości zarządzania i realizacji usług rozwojowych. Dzięki temu, że jest certyfikowaną firmą szkoleniowo-doradczą, jej klienci mają gwarancję najwyższej jakości usług.
Promedia Jerzy Osika oferuje również dofinansowane szkolenia i doradztwo w ramach Bazy Usług Rozwojowych PARP.
Szkolenia i doradztwo
Korzystając z organizowanych przez firmę warsztatów szkoleniowych i doradztwa, zwiększysz swoje kompetencje osobiste oraz zyskasz i poszerzysz swoją wiedzę i umiejętności, w takich dziedzinach, jak np.: sprzedaż, zarządzanie, budowanie strategii firmy, marketing wystawienniczy, trendy konsumenckie, visual merchandising, pop-up stores, umiejętności osobiste ( budowanie marki osobistej, automotywacja, zarządzanie sobą w czasie, wystąpienia publiczne). Ze szkoleń otwartych jak i zamkniętych (dla pracowników jednej firmy), bezpośrednich, jak i online, chętnie korzysta kadra firm handlowych, produkcyjnych, jak i eksportowych. Dużym powodzeniem cieszą się specjalistyczne szkolenia branżowe (np. dla branży mody, wyposażenia wnętrz, beauty, retailu).
Kongresy i konferencje
Promedia to organizator wydarzeń własnych (jak np. : Retail Marketing Forum, E-commerce Innovations, Expo Marketing czy Fashion Business Congress ), współorganizator (jak np. Kongres Meblarski) oraz realizator zleconych eventów.
Organizuje seminaria, wykłady i fora dyskusyjne podczas międzynarodowych konferencji, targów czy wydarzeń branżowych. Współorganizujemy konferencje z izbami branżowymi, organizatorami targów, urzędami marszałkowskimi i urzędami miast. Na zaproszenie uczelni oraz instytucji unijnych prowadzimy zajęcia dla studentów.
Prezes firmy Promedia promuje Polskę zagranicą prowadząc wykłady na międzynarodowych konferencjach, kongresach i targach m.in. w Las Vegas, Hongkongu, Toronto, Mumbaju, Walencji, Porto, Frankfurcie, Lipsku, Kijowie.
Media
Z wydawanych przez firmę portali branżowych korzystają:
-profesjonaliści ze świata mody – Fashionbusiness.pl,
-fachowcy z branży wyposażenia wnętrz – Ambiente.info.pl
Dzięki współpracy z Promedia, firmy w Polsce zyskują dostęp do światowej wiedzy o trendach w modzie, wyposażeniu wnętrz i branży „beauty” prezentowanej w najlepszych zagranicznych magazynach i trendbookach. Promedia dostarcza tez informacji o zarządzaniu kolorem, reprezentując globalnego lidera w tej dziedzinie, firmę Pantone . Jako przedstawiciel światowej agencji trendów Fashion Snoops z Nowego Jorku, profesjonalistom z branż: moda, wyposażenie wnętrz, „beauty” Promedia umożliwia dostęp do platformy wiedzy o trendach: www.fashionsnoops.com. Wydaje też czasopisma firmowe dla klientów.
Public Relations
Promedia, jako agencja PR, pomaga firmom i organizacjom (jak np. Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli) w kreowaniu wizerunku i realizowaniu zadań w zakresie public relations.
Konkursy
Promedia jest sponsorem i organizatorem światowego konkursu Global Innovation Awards w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Prezes firmy Promedia, Jerzy Osika reprezentuje Polskę w Radzie Ekspertów Euroshop Retail Design Award , jest jurorem w prestiżowych, międzynarodowych konkursach, jak np. Global Innovation Awards w Chicago, RetailME Awards w Dubaju oraz RetailME Awards KSA w Arabii Saudyjskiej.
Stowarzyszenia branżowe
Firma Promedia Jerzy Osika jest członkiem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych i Izby Bawełny w Gdyni oraz partnerem strategicznym Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli. Przestrzega wysokich standardów i zasad dobrych praktyk, wymaganych przez wszystkie organizacje, do których należy.