Poniżej znajdziesz przykładowe tematy naszych szkoleń dla gabinetów kosmetycznych, salonów urody, hoteli spa
Sprzedanie temu samu klientowi droższej oferty lub większej liczby produktów i usług to jeden z najlepszych sposobów na wzrost sprzedaży. To jednocześnie pięta achillesowa większości sprzedawców i domena najlepszych handlowców. To szkolenie pomoże Ci być jednym z nich.
Mistrzów sprzedaży najłatwiej rozpoznać po tym, jak sobie radzą z trudniejszymi wyzwaniami, począwszy od uchylania obiekcji klientów i obrony ceny po radzenie sobie z „trudnymi” klientami i zyskiwanie ich lojalności. Dzięki udziałowi w tym szkoleniu zyskasz nowe kompetencje, dzięki którym łatwiej sobie poradzisz z trudnymi sytuacjami w sprzedaży.
Co zyskasz dzięki szkoleniu
Kto najbardziej skorzysta z udziału w szkoleniu
Czego się nauczysz dzięki programowi szkolenia?
Przydatne informacje
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie pisemnej i certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
Przed tym szkoleniem warto skorzystać z warsztatów: „Jak zwiększysz sprzedaż w branży beauty, podnosząc skuteczność spotkań sprzedażowych”.
W czasach rosnącej konkurencji i coraz bardziej podobnej do siebie oferty, klientki i klienci najchętniej wracają po kolejne zabiegi i kosmetyki do tych salonów i klinik urody, które oferują im zarówno najwyższy poziom usługi, jak i obsługi.
Jak zapewnisz klientom najwyższą jakość doświadczeń na każdym z etapów obsługi, zarówno na recepcji, jak i w gabinecie? W jaki sposób, zamiast sprzedawać, pomożesz klientom, by chętniej kupowali właśnie u Ciebie? Co zrobisz, by nabywali droższe zabiegi i kosmetyki, robili to częściej i polecali Cię innym?
Dzięki udziałowi w tym szkoleniu znajdziesz wiele nowych odpowiedzi na te pytania.
Co zyskasz dzięki szkoleniu?
Kto najbardziej skorzysta z udziału w szkoleniu
Czego się nauczysz dzięki programowi szkolenia
Przydatne informacje
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie pisemnej i certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
Najskuteczniejszą, ale też najbardziej czasochłonną i kosztowną formą sprzedaży, jest bezpośrednie spotkanie z klientem. Dlatego też jego doskonaleniu powinniśmy poświęcić najwięcej uwagi.
Klienci, w tym właściciele i osoby odpowiedzialne za zakupy w gabinetach kosmetycznych, klinikach urody i hotelach spa, są bardziej wymagający niż kiedykolwiek dotąd, mając jednocześnie coraz mniej czasu za spotkania z potencjalnymi dostawcami.
Współcześni klienci oczekują najwyższej jakości, unikalnego, spójnego doświadczenia zakupowego na każdym z etapów procesu sprzedaży. To szkolenie pomoże Ci stać się ekspertem, na każdym z tych etapów, dzięki czemu zachwycisz, pozyskasz i utrzymasz klientów.
Wraz z coraz częściej zachodzącymi zmianami (także trudnymi i nieoczekiwanymi) w naszym otoczeniu, zmieniają się potrzeby i zachowania zakupowe klientów. Dzięki temu szkoleniu zaktualizujesz swoje taktyki i techniki sprzedażowe i dopasujesz je lepiej do aktualnych oczekiwań Twoich klientów oraz najnowszych wyzwań i trendów w sprzedaży.
Co zyskasz dzięki szkoleniu?
Kto najbardziej skorzysta z udziału w szkoleniu
Czego się nauczysz dzięki programowi szkolenia
Przydatne informacje
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie pisemnej i certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
Kontynuacją tego szkolenia są warsztaty: „Jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami w sprzedaży”.