Dzięki szkoleniom ze sprzedaży, dowiesz się, jak zdobywać i utrzymywać klientów, a także zdobędziesz umiejętność stosowania tej wiedzy w praktyce. Skuteczne telefoniczne umawianie spotkań handlowych, zwiększenie efektywności spotkań sprzedażowych, skuteczne techniki sprzedaży przez telefon i online pozwolą Ci nie tylko w odnoszeniu sukcesów w sprzedaży, ale również podniosą satysfakcję klientów z kontaktu z Tobą i zbudują Twój wizerunek Profesjonalisty.
Poniżej znajdziesz przykładowe tematy naszych szkoleń
Klienci są bardziej wymagający niż kiedykolwiek dotąd, a ich wymagania w stosunku do sprzedawców i jakości obsługi będą tylko rosły. Nie chcą już kupować od sprzedawców, ale od ekspertów, lubią kupować, ale nie lubią, jak im się sprzedaje.
Coraz bardziej cenią sobie swój czas. Wiedzą, że spotkanie ze sprzedawcą jest bardziej czasochłonne niż kontakt telefoniczny czy mailowy, dlatego umówią się na spotkanie tylko z tymi, którzy najlepiej potrafią ich do tego zachęcić.
To szkolenie, prowadzone przez praktyka sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem, pomoże Ci zwiększyć skuteczność Twoich rozmów telefonicznych, by jak najwięcej z nich skutkowało umówieniem spotkań sprzedażowych.
Cel szkolenia
Dzięki udziałowi w szkoleniu:
Kto najbardziej skorzysta z udziału w szkoleniu
Co zyskasz dzięki szkoleniu
Czego się nauczysz dzięki programowi szkolenia
Przydatne informacje
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie pisemnej i certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
Dowiedz się więcej, skontaktuj się z nami
Wyniki badania Experience 2030, przeprowadzonego przez SAS Institute potwierdzają, że polscy klienci chcą lepszej obsługi. 54% klientów zadeklarowało, że zapłaciłoby więcej za wyższy poziom obsługi w czasie pandemii, 37% jest skłonna zrezygnować z oferty dostawcy już po pierwszym złym doświadczeniu, a 55% zrezygnuje z dostawcy po 2-5 złych doświadczeniach.
Najbardziej bolesna jest utrata stałych klientów. Dlaczego rezygnują oni z naszych usług? Badanie przeprowadzone przez Bain&Company potwierdza, że: 45% klientów odchodzi z powodu złego poziomu obsługi, a 20% z powodu braku naszego zainteresowania tym, o co im chodzi, czyli łącznie 65% klientów odchodzi, ponieważ sprzedający robi coś źle. Mniej znaczącym powodem odejść (15%) jest lepszy produkt u konkurencji oraz (też 15%) znalezienie gdzie indziej niższej ceny.
Wygrają Ci, którzy mając świadomość rosnących i zmieniających się coraz szybciej oczekiwań klientów, będą je spełniać dzięki ciągłemu podnoszeniu swoich umiejętności sprzedażowych.
Najskuteczniejszą formą sprzedaży jest nadal spotkanie z klientem, dlatego doskonalenie przez Ciebie każdego z etapów spotkania, jak też lepsze radzenie sobie z obiekcjami klienta i trudnymi sytuacjami w sprzedaży, da Ci największe korzyści. Zyskasz je dzięki temu szkoleniu, które prowadzi praktyk sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem.
Cel szkolenia
Dzięki udziałowi w szkoleniu:
Kto najbardziej skorzysta z udziału w szkoleniu
Co zyskasz dzięki szkoleniu
Program obejmuje 2 dni szkoleniowe i składa się z 2 bloków tematycznych.
Czego się nauczysz dzięki programowi szkolenia
Dzień pierwszy:
Podniesiesz jakość poszczególnych etapów spotkania sprzedażowego
Dzień drugi:
Poradzisz sobie lepiej z trudnymi sytuacjami w sprzedaży i zyskasz lojalnych klientów
Przydatne informacje
Klienci coraz bardziej cenią sobie swój czas, dlatego coraz częściej, dotychczasowe spotkania bezpośrednie zastępują rozmowami telefonicznymi i komunikacją online.
Troska o zdrowie w czasie pandemii, rosnąca rola pracy zdalnej i nowoczesnych narzędzi komunikacji, dodatkowo wzmocniły i utrwaliły preferencje klientów w zakresie korzystania z komunikacji telefonicznej i online. Wzrosły też ich oczekiwania wobec jakości komunikacji sprzedażowej.
Jak spełnić nowe oczekiwania klientów i zrobić to lepiej od konkurencji? Pomoże Ci w tym to szkolenie, prowadzone przez praktyka sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem.
Cel szkolenia
Dzięki udziałowi w szkoleniu:
Kto najbardziej skorzysta z udziału w szkoleniu
Co zyskasz dzięki szkoleniu
Czego się nauczysz dzięki programowi szkolenia
Przydatne informacje
Przydatne informacje: