phone icon +48 784 650 041
email icon biuro@promedia.biz.pl
email icon e.osika@promedia.biz.pl
facebook icon linkedin icon youtube icon

Szkolenia sprzedażowe

Dzięki szkoleniom ze sprzedaży, dowiesz się, jak zdobywać i utrzymywać klientów, a także zdobędziesz umiejętność stosowania tej wiedzy w praktyce. Skuteczne telefoniczne umawianie spotkań handlowych, zwiększenie efektywności spotkań sprzedażowych, skuteczne techniki sprzedaży przez telefon i online pozwolą Ci nie tylko w odnoszeniu sukcesów w sprzedaży, ale również podniosą satysfakcję klientów z kontaktu z Tobą i zbudują Twój wizerunek Profesjonalisty.

 

 

Poniżej znajdziesz przykładowe tematy naszych szkoleń

Skuteczne telefoniczne umawianie spotkań handlowych
Jak zwiększyć efektywność spotkań sprzedażowych?
Skuteczne techniki sprzedaży przez telefon i online

Skuteczne telefoniczne umawianie spotkań handlowych

Klienci są bardziej wymagający niż kiedykolwiek dotąd, a ich wymagania w stosunku do sprzedawców i jakości obsługi będą tylko rosły. Nie chcą już kupować od sprzedawców, ale od ekspertów, lubią kupować, ale nie lubią, jak im się sprzedaje.

Coraz bardziej cenią sobie swój czas. Wiedzą, że spotkanie ze sprzedawcą jest bardziej czasochłonne niż kontakt telefoniczny czy mailowy, dlatego umówią się na spotkanie tylko z tymi, którzy najlepiej potrafią ich do tego zachęcić.

To szkolenie, prowadzone przez praktyka sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem, pomoże Ci zwiększyć skuteczność Twoich rozmów telefonicznych, by jak najwięcej z nich skutkowało umówieniem spotkań sprzedażowych.

Cel szkolenia

 

Dzięki udziałowi w szkoleniu:

  • Zwiększysz liczbę spotkań z klientami, na których Ci najbardziej zależy.
  • Podniesiesz wartość swojej sprzedaży, bo więcej lepszych kontaktów to więcej wyższych kontraktów.

Kto najbardziej skorzysta z udziału w szkoleniu

 

  • Przedstawiciele handlowi kadra zarządzająca i wszyscy ci, którzy w imieniu firmy spotykają się z jej klientami,
  • Osoby odpowiedzialne za umawianie, handlowcom lub innym pracownikom firmy, spotkań z jej klientami czy kontrahentami,
  • Sprzedawcy zapraszający klientów do spotkania w firmie sprzedawcy (np. biurze, sklepie, showroomie).

Co zyskasz dzięki szkoleniu

 

 

  • Podniesiesz swoje umiejętności w zakresie telefonicznego umawiania spotkań
  • Zwiększysz pewność siebie w kontaktach z nowymi klientami, wykonując lepiej tzw. „zimne” rozmowy telefoniczne.

Czego się nauczysz dzięki programowi szkolenia

 

 

  • Lepiej poznasz specyfikę rozmowy telefonicznej jako narzędzia komunikacji z klientem,
  • Pozbędziesz się uprzedzeń związanych z telefonicznym kontaktowaniem się z nowymi klientami,
  • Zwiększysz skuteczność poszczególnych etapów rozmowy telefonicznej, której celem jest umówienie spotkania,
  • Sprawniej poradzisz sobie z wymówkami i obiekcjami klientów,
  • Efektywniej będziesz zarządzał swoimi wizytami u klientów.

 

 

Przydatne informacje

 

 

  • Szkolenie dostępne jest zarówno w wersji stacjonarnej, jak i online
  • Czas trwania: 1 dzień ( 7- 8 godzin zegarowych, w tym przerwy na kawę/ lunch) – adekwatnie do indywidualnych preferencji zamawiającego,
  • Forma: praktyczne warsztaty (wykłady + ćwiczenia),

Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie pisemnej i certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

Dowiedz się więcej, skontaktuj się z nami

 

Jak zwiększyć efektywność spotkań sprzedażowych?

 

Wyniki badania Experience 2030, przeprowadzonego przez SAS Institute potwierdzają, że polscy klienci chcą lepszej obsługi. 54% klientów zadeklarowało, że zapłaciłoby więcej za wyższy poziom obsługi w czasie pandemii, 37% jest skłonna zrezygnować z oferty dostawcy już po pierwszym złym doświadczeniu, a 55% zrezygnuje z dostawcy po 2-5 złych doświadczeniach.

Najbardziej bolesna jest utrata stałych klientów. Dlaczego rezygnują oni z naszych usług? Badanie przeprowadzone przez Bain&Company potwierdza, że: 45% klientów odchodzi z powodu złego poziomu obsługi, a 20% z powodu braku naszego zainteresowania tym, o co im chodzi, czyli łącznie 65% klientów odchodzi, ponieważ sprzedający robi coś źle. Mniej znaczącym powodem odejść (15%) jest lepszy produkt u konkurencji oraz (też 15%)  znalezienie gdzie indziej niższej ceny.

Wygrają Ci, którzy mając świadomość rosnących i zmieniających się coraz szybciej oczekiwań klientów, będą je spełniać dzięki ciągłemu podnoszeniu swoich umiejętności sprzedażowych.

Najskuteczniejszą formą sprzedaży jest nadal spotkanie z klientem, dlatego doskonalenie przez Ciebie każdego z etapów spotkania, jak też lepsze radzenie sobie z obiekcjami klienta i trudnymi sytuacjami w sprzedaży, da Ci największe korzyści. Zyskasz je dzięki temu szkoleniu, które prowadzi praktyk sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem.

 

Cel szkolenia

 

Dzięki udziałowi w szkoleniu:

  • Zwiększysz sprzedaż podnosząc skuteczność spotkań handlowych,
  • Zyskasz nowe pomysły na sprzedaż,
  • Dopasujesz taktyki i techniki sprzedażowe do najnowszych wyzwań i trendów w sprzedaży B2B (business to business).

 

Kto najbardziej skorzysta z udziału w szkoleniu

  • Przedstawiciele handlowi,
  • Menedżerowie sprzedaży, kadra zarządzająca i inni pracownicy, którzy w imieniu firmy spotykają się z jej klientami.

Co zyskasz dzięki szkoleniu

 

 

  • Podniesiesz jakość poszczególnych etapów procesu sprzedaży, by więcej spotkań uwieńczyć sukcesem,
  • Skuteczne poradzisz sobie z trudnymi sytuacjami w sprzedaży i zyskasz więcej lojalnych klientów.

 

Program obejmuje 2 dni szkoleniowe i składa się z 2 bloków tematycznych.

 

Czego się nauczysz dzięki programowi szkolenia

 

Dzień pierwszy:

Podniesiesz jakość poszczególnych etapów spotkania sprzedażowego

  • Lepiej przygotujesz się do sprzedaży, zanim się spotkasz z klientem
  • Szybko zbudujesz efekt pierwszego, dobrego wrażenia i zyskasz zaufanie klienta
  • Zgłębisz tajniki mowy ciała, by skuteczniej komunikować się z klientem i lepiej odczytywać jego intencje
  • Lepiej zdiagnozujesz aktualne i przyszłe potrzeby klienta
  • Zwiększysz skuteczność prezentacji swojej oferty
  • Dowiesz się, jak lepiej mówić, by pewniej sprzedać
  • Skuteczniej sfinalizujesz sprzedaż
  • Wykorzystasz efekt ostatniego, dobrego wrażenia
  • Dostosujesz sposób prowadzenia spotkań handlowych do aktualnych realiów i najnowszych trendów w sprzedaży

 

Dzień drugi:

Poradzisz sobie lepiej z trudnymi sytuacjami w sprzedaży i zyskasz lojalnych klientów

  • Udoskonalisz swoje umiejętności w zakresie zwiększania wartości zamówienia dzięki sprzedaży dodatkowej (cross selling) i sprzedaży droższej oferty (up-selling)
  • Skorzystasz ze skutecznych strategii obrony ceny i wartości zamówienia
  • Poznasz sprawdzone metody uchylania obiekcji klientów
  • Łatwiej sobie poradzisz z obsługą trudnego klienta
  • Zyskasz więcej lojalnych klientów.

Przydatne informacje

 

 

  • Szkolenie dostępne jest zarówno w wersji stacjonarnej, jak i online
  • Czas trwania: 2 dni (2 dni po 7- 8 godzin zegarowych każdy, w tym przerwy na kawę/ lunch) – adekwatnie do indywidualnych preferencji zamawiającego
  • Forma: praktyczne warsztaty (wykłady + ćwiczenia)
  • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie pisemnej i certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

Dowiedz się więcej, skontaktuj się z nami

Skuteczne techniki sprzedaży przez telefon i online

 

Klienci coraz bardziej cenią sobie swój czas, dlatego coraz częściej, dotychczasowe spotkania bezpośrednie zastępują rozmowami telefonicznymi i komunikacją online.

Troska o zdrowie w czasie pandemii, rosnąca rola pracy zdalnej i nowoczesnych narzędzi komunikacji, dodatkowo wzmocniły i utrwaliły preferencje klientów w zakresie korzystania z komunikacji telefonicznej i online. Wzrosły też ich oczekiwania wobec jakości komunikacji sprzedażowej.

Jak spełnić nowe oczekiwania klientów i zrobić to lepiej od konkurencji? Pomoże Ci w tym to szkolenie, prowadzone przez praktyka sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem.

Cel szkolenia

 

Dzięki udziałowi w szkoleniu:

  • Zwiększysz sprzedaż doskonaląc techniki sprzedaży telefonicznej i online,
  • Zyskasz nowe pomysły na pozyskanie nowych klientów.

Kto najbardziej skorzysta z udziału w szkoleniu

 

 

  • Przedstawiciele handlowi,
  • Menedżerowie sprzedaży, kadra zarządzająca i inni pracownicy, którzy w imieniu firmy komunikują się z klientami telefonicznie i online.

Co zyskasz dzięki szkoleniu

 

 

  • Zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki dotarciu do właściwych klientów, lepszemu zarządzaniu swoim czasem i energią, podniesieniu jakości każdego z etapów procesu sprzedażowego,
  • Zwiększysz obbroty z dotychczasowymi klientami oraz pozyskasz nowych klientów, korzystając z efektywnej sprzedaży wielokanałowej przez telefon, email, media społecznościowe i prezentacje online.

 

Czego się nauczysz dzięki programowi szkolenia

 

 

 

  • Dostosujesz metody i narzędzia sprzedaży do aktualnych oczekiwań klientów,
  • Dowiesz się, w jaki sposób e-mailing, media społecznościowe i prezentacje online pomogą mi w zwiększeniu efektywności sprzedaży telefonicznej,
  • Zyskasz nowe pomysły na zwiększenie wyników sprzedaży dzięki profesjonalnemu przygotowaniu do rozmowy z klientem,
  • Łatwiej dotrzesz do właściwych klientów,
  • Będziesz potrafił/a lepiej zarządzać swoim czasem i energią, by więcej połączeń zakończyć sukcesem,
  • Tak będziesz rozpoczynać rozmowę telefoniczną, aby zbudować efekt pierwszego dobrego wrażenia, zdobyć zaufanie i uwagę klienta,
  • Dowiesz się, jak dotrzeć do decydentów i zachęcić ich do kontynuowania rozmowy lub umówienia jej kolejnego terminu,
  • Będziesz potrafił/a zdiagnozować potrzeby klienta poprzez zadawanie właściwych pytań i aktywne słuchanie,
  • Tak będziesz prezentować ofertę, by klient chciał z niej skorzystać,
  • Efektywnie sfinalizujesz rozmowę i zadbasz o efekt ostatniego dobrego wrażenia

 

 

Przydatne informacje

 

 

Przydatne informacje:

  • Szkolenie dostępne jest zarówno w wersji stacjonarnej, jak i online
  • Czas trwania: 1 dzień ( 7- 8 godzin zegarowych, w tym przerwy na kawę/ lunch) – adekwatnie do indywidualnych preferencji zamawiającego,
  • Forma: praktyczne warsztaty (wykłady + ćwiczenia),
  • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie pisemnej i certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.

Dowiedz się więcej, skontaktuj się z nami