phone icon +48 784 650 041
email icon biuro@promedia.biz.pl
email icon e.fijalkowska@promedia.biz.pl
facebook icon linkedin icon youtube icon

Szkolenia targowe

Dzięki szkoleniom targowym, dowiesz się jak zwiększyć sprzedaż na stoisku targowym, dzięki profesjonalnych technikom obsługi klienta targowego oraz marketingowi wystawienniczemu. Poznasz różnice kulturowe, które pomogą ci w dostosowaniu komunikacji do osób z różnych krajów i tym samym zwiększą twoje szanse na kontrakty zagraniczne.

 

 

Poniżej znajdziesz przykładowe tematy naszych szkoleń

Stoisko targowe, które sprzedaje
Skuteczne targowe techniki sprzedaży
Jak znając różnice kulturowe, zwiększyć efekty eksportowe

Stoisko targowe, które sprzedaje

Co zyskam dzięki szkoleniu?

 

  • Poznam najnowsze techniki marketingu wystawienniczego i sprzedaży.
  • Zwiększę efektywność swoich działań wystawienniczych w kraju i zagranicą.

Czego się nauczę dzięki programowi szkolenia?

 

  • Poznam nowoczesne metody określania celów targowych, bym osiągnął satysfakcję z ich realizacji.
  • Łatwiej wybiorę imprezę targową, która będzie najlepsza dla mnie.
  • Skuteczniej zaproszę klientów do odwiedzenia mojego stoiska.
  • Zadbam o aranżację stoiska, która zachęci klientów do jego odwiedzenia i stworzy atmosferę sprzyjającą rozmowom biznesowym.
  • Podniosę jakość obsługi klienta na stoisku.
  • Lepiej wykorzystam targi do kreowania marki i budowania pozytywnego public relations.
  • Optymalnie wykorzystam okres po targach.

 

Przydatne informacje:

 

  • Czas trwania: 1 dzień
  • Forma: praktyczne warsztaty (wykłady + ćwiczenia) + materiały szkoleniowe
  • Prowadzący: Jerzy Osika

Skuteczne targowe techniki sprzedaży

Co zyskam dzięki szkoleniu?

 

  • Zwiększę liczbę i jakość kontaktów z klientami na swoim stoisku targowym.
  • Lepiej wykorzystam okres po targach dla pozyskania i utrzymania klientów.

Czego się nauczę dzięki programowi szkolenia?

 

  • Lepiej przygotuję się do obsługi klientów na stoisku targowym.
  • Skuteczniej nawiążę kontakt z klientem.
  • Szybko zidentyfikuję potrzeby odwiedzającego i dobiorę do nich adekwatny sposób obsługi.
  • Podniosę swoje umiejętności zarządzania czasem na targach, bym miał go więcej dla najlepszych klientów.
  • Zadbam o spójną, wysoką jakość obsługi klienta na poszczególnych etapach rozmowy.
  • Poznam efektywne sposoby zbierania informacji potrzebnych do lepszej obsługi klienta.
  • Optymalnie wykorzystam okres po targach, by zwiększyć ich efektywność i pozyskać lojalnych klientów.

Przydatne informacje:

 

  • Czas trwania: 1 dzień
  • Forma: praktyczne warsztaty (wykłady + ćwiczenia) + materiały szkoleniowe
  • Prowadzący: Jerzy Osika

Jak znając różnice kulturowe, zwiększyć efekty eksportowe

Co zyskam dzięki szkoleniu?

 

  • Dowiem się, jak wykorzystać wiedzę o różnicach kulturowych dla pozyskiwanie klientów zagranicznych.
  • Lepiej przygotuję się do udziału w targach zagranicznych i kontaktów z klientami z różnych krajów.

Czego się nauczę dzięki programowi szkolenia?

 

  • Dowiem się, co jest ważne dla partnerów biznesowych z krajów, z którymi chcę robić interesy (np. z Chin, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, USA, Rosji i innych).
  • Poznam różnice: w nawiązywaniu kontaktu, komunikacji werbalnej i mowie ciała, wymianie wizytówek, wręczaniu prezentów, podejściu do spotkań nieformalnych, a nawet przesądów.
  • Wykorzystam wiedzę o różnych sposobach prowadzenia negocjacji.
  • Przygotuję stoisko targowe i komunikację marketingową zgodnie z wiedzą o różnicach kulturowych i psychologią koloru.

Przydatne informacje:

 

  • Czas trwania: 1 dzień
  • Forma: praktyczne warsztaty (wykłady + ćwiczenia) + materiały szkoleniowe
  • Prowadzący: Jerzy Osika