Interesują Cię trendy w modzie lub w wyposażenie wnętrz na nadchodzące sezony. Chcesz poznać makrotrendy, trendy konsumenckie lub rynkowe. Skorzystaj z naszej wiedzy.
Poniżej znajdziesz przykładowe tematy naszych szkoleń
Już Wergiliusz stwierdził w poemacie „Eneida”, że „zmienną istotą jest zawsze kobieta”. Chcąc wkraść się w jej łaski, warto, lepiej niż konkurenci, przewidzieć jej przyszłe oczekiwania. Pomoże nam w tym skorzystanie z wiedzy, pochodzącej ze sprawdzonych, najbardziej profesjonalnych źródeł, jak światowe agencje trendów, instytuty kolorystyczne, targi i pokazy mody, informacje prasowe wiodących marek, wieści z handlu i profesjonalnych mediów, poparte osobistą znajomością rynku i ponad dwudziestoletnim doświadczeniem trenera w branży mody.
Cel szkolenia
Dzięki udziałowi w szkoleniu:
Kto najbardziej skorzysta z udziału w szkoleniu
Co zyskasz dzięki szkoleniu
Czego się nauczysz dzięki programowi szkolenia
Przydatne informacje
„Moda polega na marzeniach i na tym, aby skłaniać do marzeń innych ludzi” – podpowiada Donatella Versace. Jak spełnić modowe marzenia mężczyzn? Pomoże nam w tym skorzystanie z wiedzy, pochodzącej ze sprawdzonych, najbardziej profesjonalnych źródeł, jak światowe agencje trendów, instytuty kolorystyczne, targi i pokazy mody, informacje prasowe wiodących marek, wieści z handlu i profesjonalnych mediów, poparte osobistą znajomością rynku i ponad dwudziestoletnim doświadczeniem wydawcy i trenera w branży mody męskiej.
Cel szkolenia
Dzięki udziałowi w szkoleniu:
Kto najbardziej skorzysta z udziału w szkoleniu
Co zyskasz dzięki szkoleniu
Czego się nauczysz dzięki programowi szkolenia
Przydatne informacje
„Życie jest podróżą, która prowadzi do domu” – podpowiadał Hermann Melville, amerykański powieściopisarz i poeta.
Spędzając w domu więcej czasu, w większym stopniu pragniemy czuć się w nim nie tylko bezpiecznie, ale i komfortowo.
W urządzaniu domowych wnętrz, w zgodnie ze zmieniającymi się oczekiwaniami klientów pomoże nam wiedza o trendach w wyposażeniu wnętrz, która pochodzi ze sprawdzonych, najbardziej profesjonalnych źródeł, jak światowe agencje trendów, instytuty kolorystyczne, targi i festiwale designu, informacje prasowe wiodących marek, wieści z handlu i profesjonalnych mediów, poparte osobistą znajomością rynku i ponad dwudziestoletnim doświadczeniem wydawcy i trenera w branży wyposażenia wnętrz.
Cel szkolenia
Dzięki udziałowi w szkoleniu:
Kto najbardziej skorzysta z udziału w szkoleniu
Co zyskasz dzięki szkoleniu
Czego się nauczysz dzięki programowi szkolenia
Przydatne informacje