phone icon +48 784 650 041
email icon biuro@promedia.biz.pl
email icon e.osika@promedia.biz.pl
facebook icon linkedin icon youtube icon

Szkolenia dla branży beauty

 

 

 

Poniżej znajdziesz przykładowe tematy naszych szkoleń dla gabinetów kosmetycznych, salonów urody, hoteli spa

Jak lepiej sobie poradzisz
z trudnymi sytuacjami
w sprzedaży
Jak zwiększysz sprzedaż i zyskasz lojalnych klientów w salonie
i klinice urody
Jak podniesiesz skuteczność spotkań sprzedażowych
i zwiększysz sprzedaż B2B
w branży beauty.

Jak lepiej sobie poradzisz z trudnymi sytuacjami w sprzedaży

 

Sprzedanie temu samu klientowi droższej oferty lub większej liczby produktów i usług to jeden z najlepszych sposobów na wzrost sprzedaży. To jednocześnie pięta achillesowa większości sprzedawców i domena najlepszych handlowców. To szkolenie pomoże Ci być jednym z nich.

 

Mistrzów sprzedaży najłatwiej rozpoznać po tym, jak sobie radzą z trudniejszymi wyzwaniami, począwszy od uchylania obiekcji klientów i obrony ceny po radzenie sobie z „trudnymi” klientami i zyskiwanie ich lojalności. Dzięki udziałowi w tym szkoleniu zyskasz nowe kompetencje, dzięki którym łatwiej sobie poradzisz z trudnymi sytuacjami w sprzedaży.

Co zyskasz dzięki szkoleniu

 

 

  • Skuteczniej poradzisz sobie z trudnymi sytuacjami w sprzedaży,
  • Sprostasz nowym wyzwaniom sprzedażowym,
  • Zyskasz więcej lojalnych klientów.

Kto najbardziej skorzysta z udziału w szkoleniu

 

  • Przedstawiciele handlowi firm z branży beauty, odpowiedzialni za sprzedaż oferty zabiegowej i produktowej do gabinetów kosmetycznych, klinik urody, hoteli spa,
  • Menedżerowie sprzedaży,
  • Właściciele i pracownicy odpowiedzialni za kontakty z klientami biznesowymi firmy

Czego się nauczysz dzięki programowi szkolenia?

 

  • Udoskonalisz swoje umiejętności w zakresie zwiększania wartości zamówienia dzięki sprzedaży dodatkowej (cross selling) i sprzedaży droższej oferty (up-selling),
  • Skorzystasz ze skutecznych strategii obrony ceny i wartości zamówienia,
  • Poznasz sprawdzone metody uchylania obiekcji klientów,
  • Łatwiej sobie poradzisz z obsługą trudnego klienta,
  • Zyskasz więcej lojalnych klientów.

Przydatne informacje

 

  • Szkolenie dostępne jest zarówno w wersji stacjonarnej, jak i online
  • Czas trwania: 1 dzień( 7- 8 godzin zegarowych, w tym przerwy na kawę/ lunch) – adekwatnie do indywidualnych preferencji zamawiającego,
  • Forma: praktyczne warsztaty (wykłady + ćwiczenia)
  • Prowadzący: Jerzy Osika – więcej „o mnie”

Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie pisemnej i certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.

 

Przed tym szkoleniem warto skorzystać z warsztatów: „Jak zwiększysz sprzedaż w branży beauty, podnosząc skuteczność spotkań sprzedażowych”. 

Jak zwiększysz sprzedaż i zyskasz lojalnych klientów w salonie i klinice urody

 

W czasach rosnącej konkurencji i coraz bardziej podobnej do siebie oferty, klientki i klienci najchętniej wracają po kolejne zabiegi i kosmetyki do tych salonów i klinik urody, które oferują im zarówno najwyższy poziom usługi, jak i obsługi.

 

Jak zapewnisz klientom najwyższą jakość doświadczeń na każdym z etapów obsługi, zarówno na recepcji, jak i w gabinecie? W jaki sposób, zamiast sprzedawać,  pomożesz klientom, by chętniej kupowali właśnie u Ciebie? Co zrobisz, by nabywali droższe zabiegi i kosmetyki, robili to częściej i polecali Cię innym?

 

Dzięki udziałowi w tym szkoleniu znajdziesz wiele nowych odpowiedzi na te pytania.

Co zyskasz dzięki szkoleniu?

 

 

  • Zwiększysz sprzedaż zapewniając klientom najwyższą jakość doświadczeń na każdym z etapów obsługi, zarówno na recepcji, jak i w gabinecie,
  • Zamiast sprzedawać, dzięki profesjonalnemu doradztwu pomożesz klientom, by chętniej kupowali właśnie u Ciebie,
  • Podniesiesz swoją motywację i zdobędziesz nowe inspiracje, które pomogą Ci w proponowaniu klientom droższych zabiegów i kosmetyków,
  • Zyskasz więcej lojalnych klientów, którzy częściej będą do Ciebie wracali i chętniej będą polecali Cię innym.

Kto najbardziej skorzysta z udziału w szkoleniu

 

  • Właściciele i menedżerowie salonów i klinik urody oraz spa,
  • Specjaliści, w tym: kosmetolodzy, masażyści, manicurzystki,
  • Recepcjonistki i inne osoby odpowiedzialne za obsługę klientów.

Czego się nauczysz dzięki programowi szkolenia

 

  • Lepiej przygotujesz się do kontaktu z klientem, dzięki pozytywnemu nastawieniu do klienta, własnej oferty i swoich umiejętności, jak też dzięki zaktualizowanej i usystematyzowanej wiedzy o oferowanych zabiegach i kosmetykach,
  • Łatwiej osiągniesz efekt pierwszego, pozytywnego wrażenia zyskując sympatię i zaufanie klienta,
  • Skuteczniej zdiagnozujesz potrzeby klientów,
  • Tak zaprezentujesz ofertę, by klient sam chętnie z niej skorzystał.
  • Profesjonalnie, w naturalny sposób zaproponujesz klientom dodatkowe (lub droższe) zabiegi i kosmetyki, dochodząc do granicy ceny klienta, a nie swojej własnej.
  • Łatwiej i pewniej poradzisz sobie z obiekcjami klientów,
  • Skutecznie sfinalizujesz rozmowę i zadbasz o efekt ostatniego, pozytywnego wrażenia.

Przydatne informacje

 

  • Szkolenie dostępne jest zarówno w wersji stacjonarnej, jak i online
  • Czas trwania: 1 dzień( 7- 8 godzin zegarowych, w tym przerwy na kawę/ lunch) – adekwatnie do indywidualnych preferencji zamawiającego,
  • Forma: praktyczne warsztaty (wykłady + ćwiczenia)
  • Prowadzący: Jerzy Osika – informacje o trenerze

 

Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie pisemnej i certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.

 

Jak podniesiesz skuteczność spotkań sprzedażowych i zwiększysz sprzedaż B2B w branży beauty

 

Najskuteczniejszą, ale też najbardziej czasochłonną i kosztowną formą sprzedaży, jest bezpośrednie spotkanie z klientem. Dlatego też jego doskonaleniu powinniśmy poświęcić najwięcej uwagi.

 

Klienci, w tym właściciele i osoby odpowiedzialne za zakupy w gabinetach kosmetycznych, klinikach urody i hotelach spa, są bardziej wymagający niż kiedykolwiek dotąd, mając jednocześnie coraz mniej czasu za spotkania z potencjalnymi dostawcami.

 

Współcześni klienci oczekują najwyższej jakości, unikalnego, spójnego doświadczenia zakupowego na każdym z etapów procesu sprzedaży. To szkolenie pomoże Ci stać się ekspertem, na każdym z tych etapów, dzięki czemu zachwycisz, pozyskasz i utrzymasz klientów.

 

Wraz z coraz częściej zachodzącymi zmianami (także trudnymi i nieoczekiwanymi) w naszym otoczeniu, zmieniają się potrzeby i zachowania zakupowe klientów. Dzięki temu szkoleniu zaktualizujesz swoje taktyki i techniki sprzedażowe i dopasujesz je lepiej do aktualnych oczekiwań Twoich klientów oraz najnowszych wyzwań i trendów w sprzedaży.

 

 

Co zyskasz dzięki szkoleniu?

 

  • Podniesiesz jakość poszczególnych etapów procesu sprzedaży, by więcej spotkań uwieńczyć sukcesem,
  • Zyskasz nowe pomysły na sprzedaż,
  • Dopasujesz taktyki i techniki sprzedażowe do aktualnych oczekiwań Twoich klientów oraz najnowszych wyzwań i trendów w sprzedaży B2B (business to business).

Kto najbardziej skorzysta z udziału w szkoleniu

 

  • Przedstawiciele handlowi firm z branży beauty, odpowiedzialni za sprzedaż oferty zabiegowej i produktowej do gabinetów kosmetycznych, klinik urody, hoteli spa,
  • Menedżerowie sprzedaży,
  • Właściciele i pracownicy odpowiedzialni za kontakty z klientami biznesowymi firmy.

Czego się nauczysz dzięki programowi szkolenia

 

 

  • Lepiej przygotujesz się do sprzedaży, zanim się spotkasz z klientem,
  • Szybko zbudujesz efekt pierwszego, dobrego wrażenia i zyskasz zaufanie klienta,
  • Zgłębisz tajniki mowy ciała, by skuteczniej komunikować się z klientem i lepiej odczytywać jego intencje,
  • Lepiej zdiagnozujesz aktualne i przyszłe potrzeby klienta,
  • Zwiększysz skuteczność prezentacji swojej oferty,
  • Dowiesz się, jak lepiej mówić, by pewniej sprzedać,
  • Skuteczniej sfinalizujesz sprzedaż,
  • Wykorzystasz efekt ostatniego, dobrego wrażenia,
  • Dostosujesz sposób prowadzenia spotkań handlowych do aktualnych realiów i najnowszych trendów w sprzedaży.

Przydatne informacje

 

 

  • Szkolenie dostępne jest zarówno w wersji stacjonarnej, jak i online
  • Czas trwania: 1 dzień( 7- 8 godzin zegarowych, w tym przerwy na kawę/ lunch) – adekwatnie do indywidualnych preferencji zamawiającego,
  • Forma: praktyczne warsztaty (wykłady + ćwiczenia)
  • Prowadzący: Jerzy Osika – więcej „o mnie”

Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie pisemnej i certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.

 

Kontynuacją tego szkolenia są warsztaty: „Jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami w sprzedaży”.