phone icon +48 784 650 041
email icon biuro@promedia.biz.pl
email icon e.osika@promedia.biz.pl
facebook icon linkedin icon youtube icon

Szkolenia z handlu

Dzięki naszym szkoleniom dla retailu dowiesz się, jak twój sklep zyska i utrzyma klientów, a także poznasz tajniki visual merchandisingu, który sprzedaje. Jeżeli interesuje cię modny temat pop-up store, skorzystaj ze szkolenia „Jak zyskać nowe efekty sprzedażowe i marketingowe dzięki sklepom tymczasowym”

 

 

Poniżej znajdziesz przykładowe tematy naszych szkoleń dla handlu

Jak, dzięki aktywnej sprzedaży, mój sklep zyska i utrzyma klientów
Visual merchandising, który sprzedaje
Jak zyskać nowe efekty sprzedażowe i marketingowe dzięki sklepom tymczasowym

Jak, dzięki aktywnej sprzedaży, mój sklep zyska i utrzyma klientów

 

Co zyskam dzięki szkoleniu

 

  • Podniosę jakość obsługi klienta w sklepie na każdym etapie sprzedaży.
  • Zwiększę liczbę i wartość sprzedawanych produktów.

Czego się nauczę dzięki programowi szkolenia

 

Podczas 1. dnia

  • Lepiej przygotuję się do spotkania z klientem w sklepie.
  • Poznam tajniki mowy działa, by wywrzeć na kliencie dobre pierwsze wrażenie.
  • Rozpoznam różne typy klientów i odpowiednio nawiążę z nimi kontakt.
  • Podniosę swoje umiejętności w zakresie diagnozy potrzeb klienta.
  • Opanuję sztukę profesjonalnej prezentacji produktów.
  • Dowiem się, jak mówić, by sprzedać.
  • Skuteczniej sfinalizuję sprzedaż.

Podczas 2. dnia

  • Udoskonalę swoje umiejętności w zakresie sprzedaży dodatkowej i uzupełniającej.
  • Dowiem się, jak obsługiwać kilku klientów jednocześnie.
  • Poznam sprawdzone metody uchylania obiekcji klientów.
  • Łatwiej sobie poradzę z obsługą trudnego klienta.
  • Zyskam więcej lojalnych klientów.

Przydatne informacje

 

  • Wariant A: 2 dni – realizowane jeden po drugim lub w różnych odstępach czasowych.
  • Wariant B: 1 dzień – do wyboru z powyższego programu.
  • Forma: praktyczne warsztaty (wykłady + ćwiczenia) + materiały szkoleniowe
  • Prowadzący: Jerzy Osika

 

Visual merchandising, który sprzedaje

Co zyskam dzięki szkoleniu

 

  • Poznam najnowsze trendy w visual merchandisingu, by zastosować je w praktyce.
  • Zwiększę sprzedaż, dzięki lepszemu dopasowaniu narzędzi VM do zmieniających się potrzeb moich klientów.

Czego się nauczę dzięki programowi szkolenia

 

  • Lepiej wykorzystam wystawę sklepową do pozyskiwania klientów i pracowników.
  • Zoptymalizuję drogę zakupową klienta, by dłużej przebywał w sklepie i więcej w nim kupił.
  • Poprawię jakość ekspozycji produktów, by sprzedać ich więcej.
  • Dowiem się, jak wykorzystać atuty marketingu sensorycznego, by zwiększyć sprzedaż.
  • Poznam najnowsze trendy w visual merchandisingu i inspirujące przykłady z najlepszych sklepów na świecie, by łatwiej spełniać zmieniające się oczekiwania moich klientów.

Przydatne informacje

 

  • Czas trwania: 1 dzień
  • Forma: praktyczne warsztaty (wykłady + ćwiczenia) + materiały szkoleniowe
  • Prowadzący: Jerzy Osika

Jak zyskać nowe efekty sprzedażowe i marketingowe dzięki sklepom tymczasowym

Co zyskam dzięki szkoleniu

 

  • Dowiem się, jak mogę skorzystać z szybko rozwijającego się trendu na sklepy tymczasowe.
  • Wykorzystam wiedzę o pop-up stores do realizacji własnych celów sprzedażowych.

Czego się nauczę dzięki programowi szkolenia

 

  • Poznam tajemnice rosnącej popularności sklepów tymczasowych wśród klientów.
  • Dowiem się, kto i jak korzysta z atutów pop-up stores, by stworzyć strategię dopasowaną do własnych potrzeb.
  • Zaplanuję swój własny sklep tymczasowy, określając cele, które chcę osiągnąć, lokalizację, odpowiedni okres czasowy, visual merchandising, zatowarowanie, działania marketingowe i sprzedażowe.
  • Zyskam wiedzę, z kim i jak warto współpracować, by łatwiej odnieść sukces.
  • Zapoznam się z prognozami rynkowymi dla rozwoju trendu na sklepy tymczasowe.

 

Przydatne informacje

 

  • Czas trwania: 1 dzień
  • Forma: praktyczne warsztaty (wykłady + ćwiczenia) + materiały szkoleniowe
  • Prowadzący: Jerzy Osika