Sprawdź, w jakich szkoleniach otwartych możesz wziąć udział w najbliższym czasie.
Wiemy, że jedyną stałą rzeczą na świecie jest zmiana. Zmiany w otaczającej nas rzeczywistości są źródłem zmian w stylu życia, wyznawanych wartościach i zachowaniach zakupowych konsumentów. Te kreują nowe trendy w modzie i innowacyjne rozwiązania w zakresie tworzenia i dostarczania klientom oferowanych przez nas produktów i usług. Wpływają na handel, powodując zmiany w obsłudze klienta, visual merchandisingu, wielokanałowej sprzedaży i komunikacji marketingowej.
Zmiany spowodowane pandemią, działaniami wojennymi, rosnącymi kosztami i inflacją stawiają dodatkowe wymagania przed każdą firmą z branży mody.
Jak okiełznasz zmieniającą się rzeczywistość, by Twoja firma łatwiej odnosiła sukcesy w 2023 roku? Biznesowa mądrość uczy, że sukces nie zależy od tego, jak powieje wiatr, ale od tego, jak postawisz żagle.
To szkolenie pomoże Ci poznać i wykorzystać pomyślne wiatry oraz uniknąć niebezpiecznych raf.
Kto najbardziej skorzysta z udziału w szkoleniu?
Co zyskasz dzięki szkoleniu?
Jakie swoje kompetencje podniesiesz dzięki programowi szkolenia?
Program szkolenia:
9.00 – 9.05 Wprowadzenie do szkolenia
9.05 – 10.45 Jak dopasujesz strategię biznesową, ofertę sprzedażową i działania marketingowe do zmieniających się zachowań zakupowych konsumentów, trendów w modzie i zmian na rynku mody?
10.45 – 11.00 Przerwa na kawę
11.00 – 12.30 Jak zoptymalizujesz i zwiększysz sprzedaż wielokanałową oraz pozyskasz więcej lojalnych klientów?
12.30 – 13.15 Przerwa na lunch
13.15 – 14.45 Z jakich, skutecznych działań sprzedażowych i marketingowych powinieneś skorzystać, by zyskać klientów na rynkach zagranicznych?
14.45 – 15.00 Podsumowanie szkolenia
Forma szkolenia:
Szkolenie online, praktyczne warsztaty (wykłady + ćwiczenia)
Prowadzący:
Jerzy Osika – ekspert ds. biznesu mody, sprzedaży i handlu, trendów konsumenckich i strategii biznesowych. Więcej o trenerze >
Wartość szkolenia:
Dla płatności do dnia 27.09.2022: 590 zł + VAT
Dla płatności w dniach 28.09-5.10.2022: 690 zł + VAT
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie pisemnej i certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
Jak zmieniająca się wokół nas rzeczywistość wpłynie na: trendy w wyposażeniu wnętrz, zmiany w stylu życia i zachowaniach zakupowych konsumentów, oferowane im przez nas produkty i usługi?
Jakie zmiany w handlu, w tym w obsłudze klienta, visual merchandisingu, wielokanałowej sprzedaży i komunikacji marketingowej, powinniśmy brać pod uwagę planując strategię biznesową na przyszły rok?
W jaki sposób powinniśmy przygotować się do zmian spowodowanych pandemią, działaniami wojennymi, rosnącymi kosztami i inflacją?
Biznesowa mądrość uczy, że sukces nie zależy od tego, jak powieje wiatr, ale od tego, jak postawisz żagle. To szkolenie pomoże Ci poznać i wykorzystać pomyślne wiatry oraz uniknąć niebezpiecznych raf, by Twoja firma łatwiej odnosiła sukcesy w 2023 roku.
Kto najbardziej skorzysta z udziału w szkoleniu?
Co zyskasz dzięki szkoleniu?
Jakie swoje kompetencje podniesiesz dzięki programowi szkolenia?
Program szkolenia:
9.00 – 9.05 Wprowadzenie do szkolenia
9.05 – 10.45 Jak dopasujesz strategię biznesową, ofertę sprzedażową i działania marketingowe do zmieniających się zachowań zakupowych konsumentów, trendów produktowych i zmian na rynku wyposażenia wnętrz?
10.45 – 11.00 Przerwa na kawę
11.00 – 12.30 Jak zoptymalizujesz i zwiększysz sprzedaż wielokanałową oraz pozyskasz więcej lojalnych klientów
12.30 – 13.15 Przerwa na lunch
13.15 – 14.45 Z jakich, skutecznych działań sprzedażowych i marketingowych warto skorzystać, by zyskać klientów na rynkach zagranicznych
14.45 – 15.00 Podsumowanie szkolenia
Forma szkolenia:
Szkolenie online, praktyczne warsztaty (wykłady + ćwiczenia)
Prowadzący:
Jerzy Osika – ekspert ds. sprzedaży i handlu, trendów konsumenckich i strategii biznesowych, z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w branży wyposażenia wnętrz. Więcej o trenerze >
Wartość szkolenia:
Dla płatności do dnia 4.10.2022: 590 zł + VAT
Dla płatności w dniach 5-12.10.2022: 690 zł + VAT
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie pisemnej i certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.